Black friday

Sporthorse

Trådstartare
Ska ni shoppa någonting? Tips på bra fynd och liknande?
Jag ska nog handla massa julklappar från USA. Det är där man har ordentlig rea. Vad ska ni handla och från vilka sidor?
 
Ska ni shoppa någonting? Tips på bra fynd och liknande?
Jag ska nog handla massa julklappar från USA. Det är där man har ordentlig rea. Vad ska ni handla och från vilka sidor?
Jag ska se om jag hittar en tjock och riktigt varm vinterjacka som jag kan ha till vardags, men också vid lite finare tillfällen. Svårt när man handlar online att veta hur varm jackan är dock, bilderna kan vara missvisande.
 
Jag har inga planer på att handla något egentligen, men tänkte se om jag lyckas hitta ett vettigt fleecetäcke i storlek 105. Det var väl typ det :) Borde kanske försöka fynda en spis dock...
 
Hade inte tänkt bidra ytterligare till konsumtionshetsen så jag planerar inte att köpa något särskilt :)

BWyAtYrIgAAbfCT.jpg
 
Har än så länge bara köpt vinterkläder till barnen och en jacka till mig själv. Så inget onödigt så att säga då allt behövdes.
Tänkte försöka hitta lite julklappar och presenter till sonen som snart fyller år.
Annars har jag inget speciellt på min lista om det inte är någon som kör rea på djurgrejer/foder med. Foder behövs alltid så det kan jag köpa på mig lite.
 
Jag ska kolla om man hittar två filmer ifall de är på nedsatt pris. Sedan måste jag ha ett par skor. Har ett par och de läcker rakt genom p.g.a. hål. Ska även kolla efter käk till katterna om det är rea på sådant ställe online.
 
Jag har inga planer på att handla något egentligen, men tänkte se om jag lyckas hitta ett vettigt fleecetäcke i storlek 105. Det var väl typ det :) Borde kanske försöka fynda en spis dock...
Men nej!!!! Säg inte spis, jag vill byta min, men det vill inte plånboken
Nu får jag blinka med gubben igen ju.
 
Jag ska jaga efter en speldator som funkar för Starstable ( :o ) och nya Sims. Som jag också ska leta efter, men kan nog "fetglömma" att det finns på rea :rofl:
Kanske en surfplatta med så jag kan fortsätta ligga i sängen och kolla på Netflix när den lånade "paddan" återförenas med sin rätta ägare...
 
Jag ska köpa en kamera. Det är ett köp jag planerat länge, men den är svindyr i vanliga fall så jag hoppas verkligen på att hitta den på rea... Jag ska även kolla om jag hittar någon billig och bra reflexväst eftersom den jag har nu verkligen sjunger på sista versen.

Att shoppa bara för sakens skull undviker jag, men är det något jag under hösten inser att behövs så försöker jag vänta till black friday eller annan rea för att se om det går att spara lite pengar.
 
Snarare Cyber Monday isåfall, eftersom jag får lön först på måndag ;) Det enda jag tänker köpa om det råkar finnas billigt är en parfym jag har span på. I och för sig funderar jag på att köpa en microugn också, det kanske är lägligt att göra nu i så fall...
 
Jag ska handla, men det hade jag gjort även om det inte var rea. Ska köpa ett par handskar i födelsedagspresent till sambon. De lär inte vara på rea.
Annars inget planerat.
 
Ska i alla fall kolla runt lite och se om inte jag kan hitta lite julklappar, har dåligt med pengar för sådant i år så kan jag göra några fynd vore ju det toppen. :idea:

Blir nog inte så mycket spontanshopping men sådant som jag velat ha ett tag ska jag kolla om det inte finns några bra erbjudanden på :angel: Köpte med billig fågelmat idag i alla fall :D
 
Dammsugare, strykjärn, brödrost och elvisp. Jättekul...

Brorsbarnens julklapp

Tjockt Rambo wug till hästen.

Samtliga är behovsinköp och avvaktade med just för att se om jag kan tjäna en slant på rean. Hade lite annat (slowcooker t ex) som jag dock köpte på "black week"-rea då det var så hög rabatt (50%) redan då
 
Jag ska kolla runt och se om jag kan göra några bra klipp på en laptop och en kamera. Hoppas kunna spara några tusingar gentemot ordinarie pris.
 
Jag tänker köpa saker som jag planerat sedan tidigare om de har bra pris. Ingen grej är akut så hittar jag inget bra pris väntar jag.
 
Jag hänger inte med riktigt, blir det rea på saker imorgon? Vet man redan nu vad rean blir på, eller kommer erbjudandena först imorgon då? Jag håller inte precis reda på reklam, kan man nog säga... :o

Jag skulle behöva en ny riskokare, någon som har några tips? :D
 
Jag hänger inte med riktigt, blir det rea på saker imorgon? Vet man redan nu vad rean blir på, eller kommer erbjudandena först imorgon då? Jag håller inte precis reda på reklam, kan man nog säga... :o

Jag skulle behöva en ny riskokare, någon som har några tips? :D
En del släpper erbjudanden i förväg, en del har redan startat rean. Men de flesta tror jag släpper det imorgon!
 
Jag har shoppat redan, då butiken körde igång redan nu. Det var 25% på ett halsband jag länge tänkt köpa till hunden.
Jag ska kolla efter julklappar och sen en vinterjacka till mig. Kanske en frys och en tvättmaskin också, om det är bra erbjudande..
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 888
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
672
Senast: Flixon
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
724
Senast: Caoimhe
·
Fritid Verkar som drömmen går i uppfyllelse i höst och jag ska få se Rom 😍 men förutom att jag vill se Colosseum, Forum Romanum och liknande så...
2
Svar
28
· Visningar
1 647
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp