Black friday

Har fått smsavier med nr men försökt hämta paketen 2 ggr nu och dom finns inte i systemet :banghead:
Har hämtat ut 2 som faktiskt kommit och fått hem några i lådan samt hämtat direkt i butiken jag beställt ifrån.
Återstår att se om det kommer några varor eller icke :meh:
Har skrivit en lista på allt som jag köpt och kryssar av när det kommit hem så jag vet ju vad som saknas.
Avvaktar till nästa vecka så får jag se om det hänt något.
 
Fått hem grejerna till hästen från Taur som var fina o passade bra allihop och hämtade ut parfymen i morse. Beställde ju boots till hästen från typ UK, de har jag inte fått. Två andra beställningar meddelades direkt att de dröjde (ett restat bett och en Mattesgjord som ska tillverkas) men det är ingen panik för mig.
 
Är det någon mer som fått sina orderbekräftelser, eller kanske t.om. fått sina varor?

Beställde en långklänning och ett träns på BF, pengar är dragna för båda, men jag har inte ens fått några orderbekräftelser via mail, än mindre spårningsnummer till några paket. O_o :confused:
Jag förstår att butikerna har haft fullt upp, men borde inte åtminstone orderbekräftelser per mail ha hunnit komma efter 6 dagar, när man ändå hunnit dra pengarna?
Jag har fått orderbekräftelse, men ej mina varor. Hoppas de kommer snart :)
 
Hämtade ut allt jag köpt på BF igår, tyckte att leveransen gick fort trots omsättningen hos Postnord.

Är väldigt nöjd med mina trådlösa hörlurar från Skullcandy, de sitter bekvämt på huvudet, är enkla att använda, har en generös batteritid och bra ljud. :up:
 
Skäms horze!!

Kära xxx
Tyvärr innehåller din beställning xxx24-11-17) produkter som för närvarande inte finns på lagret och därför inte kan levereras. Eftersom de slutsålda produkterna var de enda i beställningen, kommer beställningen att annulleras. Dina pengar kommer att återbetalas i stället för att du får en ny produkt.
 
Skäms horze!!

Kära xxx
Tyvärr innehåller din beställning xxx24-11-17) produkter som för närvarande inte finns på lagret och därför inte kan levereras. Eftersom de slutsålda produkterna var de enda i beställningen, kommer beställningen att annulleras. Dina pengar kommer att återbetalas i stället för att du får en ny produkt.

Tja efter att ha handlar på BF förra året hos den har jag helt slutat handla på Horze. De skickade fel storlek, skulle byta. Efter tre v meddelade de att pga oförutsedda händelser var det hela försenat. Den oförutsedda händelsen var julhelg och nyårshelg. De vägrade följa konsumentköplagen och var allmänt otrevliga. Aldrig mer.
 
Kan informera om att jag nyss körde förbi Postnords bil som stod på högkant i en slänt vid sidan av vägen. (lång och brant slänt, så ja verkligen hela bilen på högkant)
Så ni som väntar på paket kan nog lägga på någon dag på förväntade leveranstiden.
 
Orkar inte. Fick mail IDAG om att allt jag beställt utom EN grej är slut o inte kommer komma :)))))))))))

Och jag som behövde grejerna typ i förrgår och då inte beställde nåt mer på rean pga redan hittat det jag ville ha…
 
Har redan skrivit i stör-mig-tråden, men skriver även här. Jag ringde och undrade när mina täcken jag köpt skulle komma och får då veta att det ena var slutsålt och de hade inget likvärdigt att erbjuda. :mad:

Var såklart inte hennes fel, men jag känner mig lurad som redan betalt för två täcken och nu bara skulle få det ena. Jag hade ju köpt andra täcken om jag inte hade litat på att det fanns när det står att det finns. Nu avbokade jag det andra täcket och ska få pengarna tillbaka för bägge, det får bli andra täcken istället, idag. :cautious:
Var det från webshopen som gick ut med 50% på allt?
 
Jag beställde lite saker från Myone. Har bara handlat från dem en gång tidigare för flera år sen på en rea. Då fick jag orderbekräftelse och såg så fram emot mitt fynd. Sen kom några dagar senare mail om att varan var slutsåld och jag skulle få pengarna åter.
Blev så besviken över att det gick att stoppa saker i kundvagnen som inte fanns i lager.
Men tänkte att det har de löst nu.

Fick orderbekräftelse efter köp. Och idag fick jag mail om att 3/4 av min order inte fanns inne och inte skulle skickas. Hade jag vetat det hade jag ev skitit i att köpa resten av prylarna och handlat allt annat på ett ställe där allt fanns samtidigt.
Smart sätt av dem att lura kunder att beställa saker de ev inte köpt om inte det andra(som inte fanns) legat ute..
Kommer dock aldrig beställa av dem igen! Betalar hellre betydligt mer och vet att jag får sakerna.
 
Jag beställde lite saker från Myone. Har bara handlat från dem en gång tidigare för flera år sen på en rea. Då fick jag orderbekräftelse och såg så fram emot mitt fynd. Sen kom några dagar senare mail om att varan var slutsåld och jag skulle få pengarna åter.
Blev så besviken över att det gick att stoppa saker i kundvagnen som inte fanns i lager.
Men tänkte att det har de löst nu.

Fick orderbekräftelse efter köp. Och idag fick jag mail om att 3/4 av min order inte fanns inne och inte skulle skickas. Hade jag vetat det hade jag ev skitit i att köpa resten av prylarna och handlat allt annat på ett ställe där allt fanns samtidigt.
Smart sätt av dem att lura kunder att beställa saker de ev inte köpt om inte det andra(som inte fanns) legat ute..
Kommer dock aldrig beställa av dem igen! Betalar hellre betydligt mer och vet att jag får sakerna.
100% samma känsla. Det enda jag kommer få är en grej jag kastade med "när jag ändå handlar"
 
Också jättebesviken på My One, har upplevt detta flera gånger innan under tex julrean. Beställer varor för flera tusen kronor och sen är minst hälften slut, fast jag redan betalt dem.

Deras e-handelssystem är ju under all kritik verkligen! Jobbar själv med e-handel för en större kedja och att ha koll på sina lagersaldon är superviktigt! Och att aldrig ha backlog på e-handelsordrar så att varor som kund redan har betalt ist skickas ut som påfyllning till butik (där de ännu inte är sålda). Ordrar ska aldrig plockas senare än dagen efter ordern är lagd.

De har mkt att lära kan man säga... nu har jag tröttnat iaf :mad:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 882
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
668
Senast: Flixon
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
723
Senast: Caoimhe
·
Fritid Verkar som drömmen går i uppfyllelse i höst och jag ska få se Rom 😍 men förutom att jag vill se Colosseum, Forum Romanum och liknande så...
2
Svar
28
· Visningar
1 646
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp