Blandras för 25 papp, någon?

Haha, ja!

Fast i det här fallet verkade storleken ha styrt, de ville ha något mindre.

Det kanske är en del av förklaringen till de här blandrasernas popularitet, man tror att man kan skräddarsy sin hund?

Men det är konstigt att magi verkar uppstå så fort man korsar med pudel. Varför inte satsa på en renrasig pudel då, det borde ju bli dubbelmagi.

Så fel liksom :D

Okej, men pudel finns ju från toy till stor, känns enklare att få rätt där? :p Folk alltså..

Ja, men "hunden blir ju vad man gör den till"...
 
Vad tror ni om pinne-toypudel,det borde ju bli en liten oallergisk, poodle
Och frisk,Gissa är ju både hd/ed,patella,ögon free.Och hör o häpna utställd (hela gång)
Borde kunna få hyfsat betalt för en sådan.
 
Såg på Faccebook idag att någon delat ett inlägg från någon omplaceringsgrupp.

Bortskänkes, en hund av rasen cockerpoo.
Det fanns ovanligt många kandidater på den omplaceringen.
Jag ringde på en annons om en cockerpoo-omplacering när jag sökte hund, maken till galen tant har jag aldrig varit med om. Utöver att mycket av det hon kläckte ut sig var rent felaktigt kom det fram att hon inte alls ville omplacera utan det var något slags halvfodervärd hon sökte där hon skulle få valpar när tiken var tillräckligt gammal och hux flux fick jag en Golden Retriver med på köpet också och allt vad det var.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Bison
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 136
Senast: IngelaH
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 050
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 091
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp