Bolero i fin färg, vart finns det?

Korall

Trådstartare
Ska på bröllop snart. Klänningen är klar. Blir en helt underbart fin klänning, som dock är svart. Hellång. Skulle behöva en bolero/sjal eller kortare kofta till klänningen för att liva upp den. Jag hade tänkt mig någon fin grön färg, eller korall. Men hur jag än letar igenom hela internet så hittar jag inget.
Börjar snart bli panik. Jag har storlek 38/M och är storbystad om det spelar någon roll för vad som blir bra. Jag ska ha denna klänning:
eco034eo1e017_black.jpg
 
Kan du inte ha smycken/väska/något annat i någon piffig färg som livar upp det? :) Om det är färgen du är osäker på alltså!
 
Svar till båda ovanstående:
Jag vill ha för att liva upp och för att det är kyligt på kvällen.
Något kommer jag ha i håret också, måste handla det med. Man får ha galna hårsmycken på bröllop!
Hittar jag inget så köper jag mig en tjockare sjal.
Kan alltid piffa upp med strumpbyxor i någon kul färg också, av det lilla man ser av ben och fötter.
 
Svar till båda ovanstående:
Jag vill ha för att liva upp och för att det är kyligt på kvällen.
Något kommer jag ha i håret också, måste handla det med. Man får ha galna hårsmycken på bröllop!
Hittar jag inget så köper jag mig en tjockare sjal.
Kan alltid piffa upp med strumpbyxor i någon kul färg också, av det lilla man ser av ben och fötter.

Jag tycker hellre någon färgglad sjal eller smycken då.
 
Bröllopet är första helgen i oktober. Och jag behöver nog kunna pröva och returnera om det ser tokigt ut. Men Etsy håller jag på att titta på. Tack för tipset!
 

Liknande trådar

Äldre Jag ska på en lite finare fest om ett par veckor, där klädkoden är kostym/långklänning. Att bara hitta en (någorlunda) "långklänning"...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
22 603
Äldre Ska på bröllop imorgon och är lite sent ute med klädseln.. Eller jag har klänning men insåg nu att jag inte tänkt till kring resten...
2
Svar
38
· Visningar
2 555
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Förlåt min stress men mitt liv är så emot mig just nu att jag helt glömt av att det är nyår imorn och vi är bortbjudna på lite mer fancy...
Svar
8
· Visningar
3 102
Senast: Karfitsa
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
699

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp