Bonusbarn och känslor

jerseyko

Trådstartare
Ni som minns kommer ihåg min tråd om vad och varför. Även varför den togs bort.

Jag tänker inte dra upp allt igen. Men känner ändå att jag vill uppdatera för de finns nog många nyfikna.

Bonusen bor sedan några veckor tillbaka hos oss på heltid. Det är en väldig skillnad i vår relation och de har verkligen gått åt helt rätt håll.

De känslor jag verkligen saknat och inte fått fram kommer sakta sakta och de är så skönt.
En otrolig lättnad kan jag lova.

I förra veckan fick jag en bukett blommor barnet plockat på dagis ❤
 
Ni som minns kommer ihåg min tråd om vad och varför. Även varför den togs bort.

Jag tänker inte dra upp allt igen. Men känner ändå att jag vill uppdatera för de finns nog många nyfikna.

Bonusen bor sedan några veckor tillbaka hos oss på heltid. Det är en väldig skillnad i vår relation och de har verkligen gått åt helt rätt håll.

De känslor jag verkligen saknat och inte fått fram kommer sakta sakta och de är så skönt.
En otrolig lättnad kan jag lova.

I förra veckan fick jag en bukett blommor barnet plockat på dagis ❤

Underbart att höra att er relation är bättre :)
 
Ni som minns kommer ihåg min tråd om vad och varför. Även varför den togs bort.

Jag tänker inte dra upp allt igen. Men känner ändå att jag vill uppdatera för de finns nog många nyfikna.

Bonusen bor sedan några veckor tillbaka hos oss på heltid. Det är en väldig skillnad i vår relation och de har verkligen gått åt helt rätt håll.

De känslor jag verkligen saknat och inte fått fram kommer sakta sakta och de är så skönt.
En otrolig lättnad kan jag lova.

I förra veckan fick jag en bukett blommor barnet plockat på dagis ❤
Det var en tuff diskussion i den tråden och jag blir verkligen glad av att läsa att DU känner skillnad i relationen nu och att ni kan få bygga upp något bra mellan er!! Grattis till det!
 
Vad härligt att höra att eran relation är bättre :)
Hoppas bonusen börjar må bättre nu när han får vara hos er på heltid :love:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 536
Senast: Snurrfian
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 110
  • Artikel
Dagbok Frågan har väl ställts om och om igen men nu står jag här och ber kloka buke om råd, om någon orkar läsa. Haft en mindre sund relation...
2
Svar
32
· Visningar
4 987
Senast: ameo
·
Relationer Ett par månader har gått sedan jag skrev min första tråd om min situation (tyvärr ett dagboksinlägg så kunde inte fortsätta skriva där)...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
22 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp