Borttagbara fönster?

snurpe

Trådstartare
Nu har vi kommit så långt med stallet att jag måste inhandla två fönster. Drömmen är att ha två fönster som är möjliga att lyfta av så att det bara blir en glugg för hästarna att titta ut i på sommarhalvåret (de dagar då vädret tillåter).

Har ni någon aning om vart man kan få tag på ett par sådana?

/snurpe
 
Sv: Borttagbara fönster?

Dessa hittade jag på Hippoboxen :love: Någon som känner till liknande på fler ställen?

fonster_sidoh.jpg


/snurpe
 
Sv: Borttagbara fönster?

Fast det behöver ju inte vara specialfönster bara för man ska kunna plocka bort dom. Sätt fast föntrena i sånna här gångjärn så kan du plocka av dom hur ofta du vill.


gangjarnrfr.jpg



De flesta dörrar i våra hus sitter ju i sånna här gångjärn, finns mindre för fönster.
 
Sv: Borttagbara fönster?

har du bilder på ditt stall?
Ska bygga stall i sommar och vill gärna se bilder för inspiration
 

Liknande trådar

Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 620
Senast: Caoimhe
·
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Andromedae
·
Gnägg Jag är jättesugen på att köpa egen häst igen efter långt uppehåll men har kommit igång bra med medryttarhäst och ridlektioner...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 644
Senast: Johannna1
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 675
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp