Mirre

Trådstartare
Vad har ni för appar?
Något ni kan rekommendera? Vill hitta lite nytt som funkar både som tidsfördriv och som är sas användbara i vardagen. (jag har med andra ord inte en jäkla aning om vad jag söker :D)
 
Jag som läser mycket på engelska gillar Merriam-Websters ordbok.
Som nöje har jag Quizkampen och för off-line nöje Wordbrain och I love Hue.
 
Jag spelar Wordfeud. Det är ett bra tidsfördriv, men också avslappnande innan jag ska sova.

Andra appar jag använder mycket är Snapchat, Quizkampen, Facebook, Cirkle K, etc.
 
Oj. Jag har en hel del appar i mobilen, somliga jobbrelaterade, andra hobbyrelaterade , ytterligare andra helt allmänna eller för skojs skull. Några jag gärna framhåller är...
  • Sleep Cycle - en väckningsapp som väcker när man sover som ytligast (i REM-sömn). Funkar förvånansvärt bra.
  • Swish och Mobilt Bank-ID
  • Ratsit - snabb och enkel info om personer och företag
  • Mina Fordon - Transportstyrelsens app för fordonsinformation
  • Spotify
  • YR - norska "SMHI", ofta med bättre träffsäkerhet
  • SayHi - översättningsapp mellan olika språk, med taligenkänning och talsyntes. Som en Babelfish i Liftarens guide...
  • Ruzzle och QuizKampen - spelappar
 
Mina mest använda (förrutom de gamla vanliga typ fb, instagram)
  • nextory - ljudboksapp - kostar
  • Lokalsinne (kartor)
  • wikiloc oxå kartor/spår
  • Smhi
  • Jewel Mania (spel)
  • Equilab & Equipe
  • och så Waze - gps och trafik.
 

Liknande trådar

Relationer Finns det något bra sätt för en 70 plussare att dejta? Har googlat lite och hittade några sidor som verkade rikta sig till äldre men jag...
Svar
3
· Visningar
610
Senast: cirkus
·
Tjatter Jag har länge(!) velat lära mig några olika språk. I dagsläget kan jag bara svenska och engelska ordentligt. Nu finns det ju till synes...
Svar
5
· Visningar
480
Senast: Derivata
·
Mat Behöver gå ner i vikt och hade velat ha recept hjälp av ngn app. men alla jag sett har inga val för att välja bort saker man är...
Svar
6
· Visningar
679
Senast: manda
·
Relationer Min man fyller 40 om en månad ungefär. Jag har ingen aning om vad jag ska ge honom! Han gillar modellflyg, flygplan. Har inte så...
2
Svar
25
· Visningar
1 841
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • OS i Paris 2024 (dressyr)
  • Fautras
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp