Bra magnetlucka

Skjøldur

Trådstartare
Jag har en magnetlucka och den har varit bra men nu går den alldeles för lätt så hankatten som dominerar reviret här tog sig in en dag och skvätte urin. Jag köpte en ny av märket Pets men kände på den och den går också nästan lika lätt utan magnet som med magnet så den tänker jag lämna tillbaks. Finns det någon annan lucka som är bättre? Vilket märke i så fall, och vart säljs de?
 
Köp en med microchip och chippa dina katter om de inte är det (man kan ha halsband och fästa en chiptag i också). Sureflap med microchipläsare körde vi med och det fungerade klockrent. Katterna lär sig jättesnabbt att vänta in klickljudet innan de går in. Det tar inte alls lång tid för den att läsa av chipet.
 
Köp en med microchip och chippa dina katter om de inte är det (man kan ha halsband och fästa en chiptag i också). Sureflap med microchipläsare körde vi med och det fungerade klockrent. Katterna lär sig jättesnabbt att vänta in klickljudet innan de går in. Det tar inte alls lång tid för den att läsa av chipet.

Ja, båda katterna ær chippade. En sådan lucka ær nog det enda sækra.
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 405
Senast: Fiorano
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 884
Senast: ptr
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 281
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok I min stuga finns två gamla kakelugnar. Och oj vad jag känner mig privilegierad! Jag har aldrig bott tillsammans med nån kakelugn...
Svar
7
· Visningar
721
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp