Bra ponnytävlingar?

ponnymuppen

Trådstartare
Hej! Behöver hjälp att hitta bra tävlingar och meetings, helst i närheten av Småland :) Regional och uppåt. Vilka är de bästa tävlingarna ni vart på?
 
Har ingen aning om hur det är med tävlingar där neråt tyvärr, men jag vet att jag ofta önskat att jag bott söder om stockholm eftersom det verkar finnas mycket fler bra meeting då. Så har inga konkreta tips, men är rätt säker på att det finns en hel del bra inom rimligt avstånd iallafall :)
 
Har ingen aning om hur det är med tävlingar där neråt tyvärr, men jag vet att jag ofta önskat att jag bott söder om stockholm eftersom det verkar finnas mycket fler bra meeting då. Så har inga konkreta tips, men är rätt säker på att det finns en hel del bra inom rimligt avstånd iallafall :)
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: zarmino
·
Kultur Jag behöver tips på vad vi kan hitta på på nyårsafton. Vi brukar alltid åka nånstans och äta nåt gott (inget fancy, bara gott). Men i år...
Svar
14
· Visningar
666
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 602
Senast: hhere
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 335
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp