Bra program för ekonomi och administration

svea

Trådstartare
Vad finns det för smidiga program för att hantera ekonomi och administration i mindre företag/föreningar? Om man vill hantera medlemmar/kunder, fakturering, bokföring, ekonomistyrning, moms et c? Det ska helst vara online/molnbaserat och man ska inte behöva vara med i någon paraplyorganisation. Billigt också, såklart!
 
Förstår det som att du vill ha mer än bara bokföring, då skulle jag säga tex Sepedledger eller fort Knox som du kopplar CRmsystem till.
 
Visma e-ekonomi för föreningar
Kanske inte jättebilligt men väldigt användarvänligt
Använde tidigare speedledger via Swedbank och tycker mycket bättre om Visma
 
Visma är väldigt enkelt och logiskt. Man kan lära sig genom att klicka runt i det. Supporten är också helt okej (eller var i alla fall när jag använde det),
 
Visma Eekonomi. Enkelt, molnbaserat och med smarta funktioner. Väldigt bra support, (svensk), och bra forum som man ofta kan få svar på frågor från.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 458
Senast: Paddington
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
912
Senast: cassiopeja
·
Dressyr Hej alla ni dressyrnördar därute! Jag behöver er hjälp! Jag har varit hoppinriktad de senaste 5 åren och innan det red jag på div. olika...
Svar
11
· Visningar
1 390
Senast: lady_vip
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 256
Senast: Kirie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp