Bra resesulky

BobberiBoo

Trådstartare
Vi ska åka på semester om ca en månad. Fröken liten är 18 månader så vi behöver ju ta med oss en sulky av något slag för att slippa bära på henne den veckan vi är borta.

Så nu behöver jag tips på en lätt, inte för stor eller dyr sulky, hellst med hyfsat liggläge så hon ev kan sova i den med.

Har tittat på en Bermoo travel light lux. Någon som har/har haft en sån och kan ge lite recension?
 
Vi har en quinny zapp xtra 2 som resevagn, är supersmidig, man kan ha barnet vänt åt båda hållen, bra liggläge osv. Sen är den inte direkt terränggående, men ska man bara köra på asfalt funkar den toppen!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På ett sätt tycker jag att det går bra att försöka strama åt min ekonomi, men på ett annat sätt så funkar det uruselt. Det som fungerar...
Svar
0
· Visningar
708
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 402
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 303
Senast: Cocos
·
Fordon Jag har börjat fundera på att köpa en husbil, men inser ju vad de kostar. Har då gått över till att fundera på om husvagn är ett...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
10 803
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp