bra spelhörlurar

Luff

Trådstartare
16-årige sonen gör av med hörlurar i ett rasande tempo. Oftast höger lur som lägger av. Har ni tips på något som håller och inte kostar tusenlappar. Måste ha mick.
 
Är det till dator? Rekommenderar Steelseries, pajar han dom så tycker jag han får skylla sig själv eller spara ihop till egna om han är så vårdslös :p För dom går inte sönder av att bara använda dom regelbundet.
 
Spara av vad? Han har ingen inkomst. Nä skämt åsido.
Det är steelseries. Vi vet inte riktigt vad han gör. Inte han själv heller. Om han vrider av dom när han tar av och på eller något? Jag har varit på otaliga LAN och sett hur folk hanterar sin lurar och han är inte våldsam.
 
Absolut bäst hörlurar är HyperXCloud. Näst bäst är HyperXCloud Revolver (men dyrare) Acceptabla ersättare är HyperXCloud 2 och Steel Series Siberia.

Vill man ha mer objektiva fakta har tex PC gamer gjort en omfattande test på 'gemene mans headset' (Steel series Siberia och HyperXCloud Revolver vann). Vill man se hela resultatet kan man googla.
 
Absolut bäst hörlurar är HyperXCloud. Näst bäst är HyperXCloud Revolver (men dyrare) Acceptabla ersättare är HyperXCloud 2 och Steel Series Siberia.
Jag tycker Cloud 2 är bättre än originalet, och det tycker de flesta jag känner. Vet knappt någon som använder Siberia längre.
 
Absolut bäst hörlurar är HyperXCloud. Näst bäst är HyperXCloud Revolver (men dyrare) Acceptabla ersättare är HyperXCloud 2 och Steel Series Siberia.

Vill man ha mer objektiva fakta har tex PC gamer gjort en omfattande test på 'gemene mans headset' (Steel series Siberia och HyperXCloud Revolver vann). Vill man se hela resultatet kan man googla.

Vad som är bäst är ju även helt individuellt. Själv kan jag inte använda något annat än Siberia om jag inte vill få hemsk huvudvärk m.m. De flesta i mina gamingkretsar går tillbaka till Steelseries efter HyperXCloud headseten just pga att dom är så otroligt bekväma.
 
Spara av vad? Han har ingen inkomst. Nä skämt åsido.
Det är steelseries. Vi vet inte riktigt vad han gör. Inte han själv heller. Om han vrider av dom när han tar av och på eller något? Jag har varit på otaliga LAN och sett hur folk hanterar sin lurar och han är inte våldsam.

Tänkte om han hade månadspeng eller något. Det är ju även runt 2 års garanti på Siberia så pajar han dom oftare än så (vilket det låter som :p) så bör ni ju få nya utan kostnad?
 

Liknande trådar

Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 339
Senast: monster1
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
2 986
Senast: Twihard
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 707
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 830
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp