Brandlarm.

MM

Trådstartare
Vi ska fixa nytt brandlarm men tänkte kolla vad andra har och om ni är nöjda?
Förhoppningsvis har ni inte behövt använda det men tänkte om det finns larm med diverse finesser och hur bra ni tycker dom är :)

Tänkte om ni har huslarm med tillhörande brandlarm eller bara en "vanlig" dosa man sätter i taket, eller om det finns vanlig dosa men som ändå kan ge en varning via mobil ändå om man nu inte är hemma.

Vad har ni för något eller kanske själva funderar på? :)
 
Åh hade tänkt starta en sån här tråd, vi vill ha tre larm som är sammankopplade till varandra, så brinner det tex i källaren ska det höras på alla våningsplan. Men vilket märke ska man satsa på?
 
Åh hade tänkt starta en sån här tråd, vi vill ha tre larm som är sammankopplade till varandra, så brinner det tex i källaren ska det höras på alla våningsplan. Men vilket märke ska man satsa på?
Dem flesta larmen idag är ihop kopplade på det sättet. Vi har från verisure och det låter i hela huset när det larmar av någon anledning.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 054
Senast: MML
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 326
Senast: hastflicka
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 412
Senast: Paddington
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 252
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp