Breda elband

Det finns ju de där jättebreda i ordentlig plast. De ser ut som plank på håll. Bland annat har ridvolten inne på rasavdelningen på Friends arena, mässan, varit av denna sort.

Jag tror dock de är riktigt dyra och kräver själva stolpar för att kunna spännas ordentligt.
 
Vi köpte breda elband på Börjes. Det funkar hur bra som helst som staket. Vår tanke var att byta så fort vi hann men med tanke på hur bra det funkar är det ingen brådska
 
Såna hade dom satt runt ridbanan i förra stallet jag stod. Dom fladdrade, tyngdes av snö och gick av.
Jag hade satt smalare el-band och roterat dem, då får inte vinden tag. Har översta tråden i hagen så.
 

Liknande trådar

Utrustning Någon som har dessa stövlar? Har breda vader så har beställt med Wide, enligt mått ska den passa precis så hoppas den går runt. Vanliga...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Smurfoff
·
Ekonomi & Juridik Jag har två hästar, betalar 2500 för varje häst i månaden för lösdrift med full service. Skulle vilja veta om det finns billigare...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 831
Senast: nexxa
·
Utrustning Jag letar efter en hopp-/allroundsadel till min häst med hög och bred manke, rak rygg. Inte alltför dyr. Han har en Kentaur Medea...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Förstår inte varför jag varit så tveksam till att skaffa stödstrumpor tidigare (för resor). De är ju supersköna. :love: Nu blev det...
Svar
6
· Visningar
462
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp