Bredsjö ToR

Status
Stängd för vidare inlägg.
image.jpg image.jpg image.jpg

Jag o kompisen åkte till Bredsjö Blå, ost- och café och regnbågsfärgade svartnosfår föddes.
 

Visa bifogad fil 5247 Visa bifogad fil 5248 Visa bifogad fil 5249

Jag o kompisen åkte till Bredsjö Blå, ost- och café och regnbågsfärgade svartnosfår föddes.

Systerdottern fick tavlan i födelsedagspresent. Nu finns det några "konstiga" konstverk lite varstans i släkten, tomtar, höns, hund, katt, fjällstuga och så regnbågsfärgade svartnosfår då. Mamma brukar tjata om att jag är så duktig på det ena och det andra men att jag aldrig tar mig tid att skapa. Undrar om hon har tänkt på att hon har TRE av mina verk, som är gjorda och skänkta med hjärtat. Pja... eftersom hunden och katten sitter i hallen där vem som helst som kommer in ser den... Ja visst jag en keramikskylt med välkommen och en textiltrycktavla med gullviva finns också i hallen... och fjällstugan sitter ovanför mammas skrivbord vid datorn, så har hon nog svårt att missa det.

Nu ska jag snart ge mig ut till Stadsmissionens secondhand o se om de har några halsband med stora pärlor (hålen bör vara 3-4 mm) som jag kan slakta och använda till mina armband.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag har vi åkt till en stuga som vi ska vara i en vecka. Eller det är väl ett hus ingen stuga men iallafall. Men ja det är väldigt...
Svar
11
· Visningar
951
Senast: Ullmerkott
·
  • Artikel
Dagbok Är sällan särskilt tillfredställande? Jag vet inte ens vad jag vill känna, men jag vet att jag inte vill upptäcka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 192
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 661
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 812
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kreditkort
  • Jag vill inte vara så trött 😭
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp