Broadchurch?

tanten

Trådstartare
Moderatorn lägger till lite text eftersom några upplevde att det som står skulle kunna vara en spoiler för de som ännu inte har hunnit sett.
Det är alltid svårt att avgöra hur mycket text det behövs för att det inte ska synas på första sidan.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX






Har sett sista avsnittet av säsong tre.
Fattar inte. Det blev inte någon riktig upplösning av dramat.

Nån som vill spekulera om vad som händer? Och finns det fler säsonger på gång? För såhär kan den väl inte sluta? Eller?
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag har inte sett säsong tre (ska så fort jag får sommarlov! :love: )
men vad jag hört har flera av skådespelarna sagt att säsong 3 är sista säsongen...
 
Hela säsongen består av 8 avsnitt, så var det inte åttonde som gick igår bör det komma fler. Jag har sett hela tredje säsongen och minns då att det blev en helt okej upplösning.
 
Hela säsongen består av 8 avsnitt, så var det inte åttonde som gick igår bör det komma fler. Jag har sett hela tredje säsongen och minns då att det blev en helt okej upplösning.
Menar du det som gick igår?
Säsongen har väl 8 avsnitt?

Fantastiskt!

Ja, det var ju det sm var frågan - TV4 sände 4 avsnitt och av deras info så framgår det att detta var avsnitt fyra av totalt fyra

Verkar otroligt märkligt att sända hälften av ett krim-drama?
 
Fantastiskt!

Ja, det var ju det sm var frågan - TV4 sände 4 avsnitt och av deras info så framgår det att detta var avsnitt fyra av totalt fyra

Verkar otroligt märkligt att sända hälften av ett krim-drama?
När det gäller tv4 så har jag slutat förvånas, de är otroligt usla på att ta hand om sina serier och dess tittare.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 732
Senast: Trasten
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 604
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 906
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Ska vi skapa oss en tröstetråd för oss som har hundar med kronisk sjukdom? Jag känner i vart fall att jag behöver det... Min förhoppning...
13 14 15
Svar
296
· Visningar
35 769

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp