Bröstvårta som ändrar form

Shpongle

Trådstartare
Min ena bröstvårta eller vårtgård har ändrat form bara på ena bröstet..
Det är som hela vårtgården har blivit fyllig och sticker ut typ som en "tratt" och hela omkretsen har blivit mycket större. Ser helt annorlunda ut om man jämför med det andra.
Är det normalt att det ändrar sig så här? Jag är ju inte direkt i puberteten längre :/
 
Är du gammal nog att kallas på mammografi? I så fall kan du ringa bröstmottagningen och fråga och be om koll (funkar så i mitt landsting iaf). Annars ring VC och boka tid. Alla förändringar bör kollas. Det måste int varq något farligt (jag har tex flera godartade tumörer i mitt ena bröst) men better safe than sorry :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två innekatter som jag vill kunna börja ha ute, till en början i kontrollerad form, och vill därför vänja dem vid sele. Den ena...
Svar
12
· Visningar
564
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 763
Senast: bollen__
·
Hemmet Hemnet-knarkar för fullt och tittar på en massa planlösningar, den ena värre än den andra ;). Och några få smarta, genomtänkta. Hur har...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
9 260
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 441
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp