Gammeln

Trådstartare
Var köper man sånt där pulver som man häller i badkaret för att få bubblor. Det ska vara massor med bubbel. Heter det nått speciellt
 
jag köper skummande badsalt i avlånga påsar på ICA eller på Coop. De är både billiga och jättebra!
 
Observera att badsalt inte behöver vara skummande. Så du inte blir besviken. Badskum brukar finnas på flaska, se google för några bra träffar.

Lush har badbomber som är rätt kul.
 
Klassikern, som man ofta hittar på livsmedelsvaruhusen: La Mer skummande badsalt.

2806cd855c2e73cc6ae48901c6c20bdd_ecd6006de82dced6831df767b1ab13b4.png


Melon (Grönt badsalt)
Tropical Sea Breeze (Blått badsalt)
Romantic (Rosa badsalt)
Blue fruit (Lila badsalt)
 
Om du vill vara garanterad skum tror jag badskum är bättre att köpa än badsalt. Vissa badsalt har jag märkt är lite lata dvs de ligger mest i badkaret och gör ingenting :mad:

Jag håller inte med!
Jag tycker att det skummande badsaltet håller mycket bättre - med vanligt badskum så dör bubblorna efter en kort stund - eller så har jag använt fel badskum, men iom att jag är en äkta badkarsnörd så har jag nog testat igenom en stor del av befintligt sortiment och jag tycker att påsen som Lovis har bild på är det bästa
 
Jag håller inte med!
Jag tycker att det skummande badsaltet håller mycket bättre - med vanligt badskum så dör bubblorna efter en kort stund - eller så har jag använt fel badskum, men iom att jag är en äkta badkarsnörd så har jag nog testat igenom en stor del av befintligt sortiment och jag tycker att påsen som Lovis har bild på är det bästa
Ok då har jag råkat köpa det lata badsaltet
 
:(

Det jag har noterat är att badsaltet är lite olika lat beroende på färgen O_o lila verkar latast och grönt är det bäst fräs på - kanske inte helt vetenskapligt, men viss empiri har ändå förekommit
Ok. Så då är det grönt badsalt som är bäst. Klart att jag vill att bubblorna o skummet ska vara kvar länge. Å sen kan man slänga i en bomb för att förstärka effekten :D
 
Ok. Så då är det grönt badsalt som är bäst. Klart att jag vill att bubblorna o skummet ska vara kvar länge. Å sen kan man slänga i en bomb för att förstärka effekten :D

Och ska du ha sällskap i badet av ung tjej så får du inte glömma champagnen och levande ljus. Viktigt! :p
 

Liknande trådar

Hemmet Vi ska köpa ett badkar, men jag är väldigt osäker på vilken typ vi ska ha. Badrummet ska gå i relativt gammaldags stil och vi ska även...
Svar
4
· Visningar
425
  • Låst
IT & mobiler För en tid sedan fick jag veta att reels var det man skulle lägga upp på instagram för att de var populära. Så jag har lagt upp reels...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
14 021
Senast: Gunnar
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
762
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
693
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp