Bugg och säkerhetsuppdatering av forumet

Nu är forumet uppdaterat till senaste version. Det handlar nästan uteslutande om mindre buggrättningar och det bör därför inte märkas några egentliga skillnader jämfört med innan.
Som vanligt tar jag tacksamt emot rapporter om något ser konstigt ut eller inte verkar fungera som det skall.
 
Nyss strejkade citeringsfunktionen när jag skulle citera @Inte_Ung i tråden om rökning, sen kom jag inte in öht på cirkus 10 minuter, vare sig här eller på andra kontot.
 
@Gunnar
Sedan senaste uppdateringen har jag problem med att logga in, den säger att mitt lösenord är ogiltigt. Spelar ingen roll vilken webbläsare jag kör. Måste återställa lösenordet via mailen, sedan fungerar det ett tag till, innan jag måste återställa igen för att det "inte fungerar".
 
Varför kommer rekommenderade trådar upp direkt nedanför den tråd jag läser (på mobilen)? Förut var det "just nu" som låg närmast under, och det är mycket mer intressant.
För visst har det blivit nån ändring, det är inte bara som jag är förvirrad?
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 366
Senast: LiviaFilippa
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 494
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 332
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 586
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp