Bukemaffian nu utsedd

golit

Trådstartare
Bukemaffian är nu utsedd. Alla nya medlemmar har fått meddelande i form paranormala fenomen som exemelvis att disken är diskad, barnen borstat tänderna eller bilen gått igenom besiktningen.

Skulle ni vara tveksamma om ni fått kallelsen så vet ni att ni är medlemmar i bukemaffian om andra medlemmar i bukemaffian ser er som medlemar i bukemaffian.

Ni som tidigare varit medlemmar i bukemaffian blir uteslutna om ni väljer att stanna kvar i bukemaffian och inte ansöker om medlemskap i bukemaffian.

Den som inte blivit medlem i bukemaffian kan överklaga beslutet, vilket leder till omdelbar uteslutning ur bukemaffian, såvida det inte föreligger grov misskötsamhet då belöning som antingen betalas svart, eller med semester i Ungern, eller båda delar kan utgå, vid uppvisad lojaliet mot bukemaffians ledning.
 
Bukemaffian är nu utsedd. Alla nya medlemmar har fått meddelande i form paranormala fenomen som exemelvis att disken är diskad, barnen borstat tänderna eller bilen gått igenom besiktningen.
Stort tack för det medlemskapet! Betyder det att andra nu ser mig som maffia, eller måste jag se dem som det först?
 
JAG HAR INTE FÅTT NÅGOT MEDDELANDE??? Måste vara första gången jag inte är på "listan", Är det kanske så "one day you're in, the other day you're out"??
Men ok kommer skjuta mig själv och därefter kan alla som känner mig medverka i en dokumetär där ni hängs ut som mobbare.

edit: rättade stavfel pga vinkonsumtion
 
JAG HAR INTE FÅTT NÅGOT MEDDELANDE??? Måste vara första gången jag inte är på "listan", Är det kanske så "one day you're in, the other day you're out"??
Men ok kommer skjuta mig själv och därefter kan alla som känner mig medverka i en dokumetär där ni hängs ut som mobbare.

edit: rättade stavfel pga vinkonsumtion

Är du säker på att dina strumpor inte är sorterade? bukemaffians meddelanden kan vara väldigt subtila.Det är i varje fall vad de kommer att säga till Morgan Alling.
 
Ingen svärson men väldigt många nollor! Har glömt vad den tredje frågan var.

Har jag något smittsamt? :nailbiting:
Nej. Du är smittsam.

images
 
AHA! Det var DÄRFÖR jag missade hjorten som hoppade upp framför min bil idag. Mina fredagsfikakakor blev misslyckade, är det också ett tecken fast omvänt? Är jag då medlem i maffian OCH mobbad och utstött samtidigt?? ÄR jag @tornblomma?? GAAAAAH!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp