Buketräff (a.k.a drick vin med oss!)

Killaloe

Trådstartare
Eftersom det är bokmässa till helgen och @bumpo förgyller staden med sin närvaro, tänkte vi att det kunde vara trevligt att dricka vin och ha någon form av Buketräff (så jag inte blir ensam med @bumpo :nailbiting: Det verkar läskigt :angel: )

Så är det några fler som känner för att haka på vore det himla roligt! Vi (jag?) tänker att lördag kväll är en bra kväll men har inte bestämt mer än så.

@Lillelorden @Stalone @OutOfService @squarepants @Anna @Micks @Kratus @nyponros @Undret @julgrisen @escodobe - någon av er som känner sig manad? :)

(@Sleepan jag vägrar tagga dig eftersom du sagt nej ;))
 
Hade varit superkul! Men dels jobbar jag på bokmässan ju och dels är jag redan bortlovad för vindrickande på lördag. :)
 
@Monstermom Har inte du vägarna förbi? :D

Och @Koltrast du skulle ju varit med förra gången! :)
Jag... vet inte ens var det är... :o
*googlar frenetiskt*
Jaaa, Göteborg ja, det visste jag ju! :D
Jo, jag visste faktiskt att Göteborg har en bokmässa, jag visste bara inte att det - tydligen - är den enda bokmässan... :o

Men nä, även om det faktiskt lät rätt lockande så har jag verkligen inte vägarna förbi Göteborg... :(
 
Nog för att jag högst troligen ska gå på bokmässan, om det blir lördag eller söndag är dock inte bestämt. Lördag kväll ska jag dock lyssna på Håkan Hemlin (från Nordman) på Restaurang Västerhus.
 
Åh vilken dålig timing! :( En ska ALLTID gå på bokmässan!
Nä. Jag får ibland ett infall och rusar iväg dit och funderar på varför jag inte varit där på flera år. Jag är bokälskare! Men Så fort jag kommer in så kommer jag på varför... Jag avskyr bokmässan!
Tanken är ju bra. Men mässan är högljudd, fylld med folk, stress och jag blir lika besviken över att jag förträngt detta varje gång.
 
Hmmm... Jag bor i Skåne, jag är (för, öh... tillfället) i Norrland. Så "efter vägen" täcker upp en stor del av Sverige om jag siktar på Göteborg från någon av de utgångspunkterna. :laugh:
Jaså du, då befinner du dig i fel landsände för tillfället. Det är den andra jag huserar i.:D

Vad ska du där uppe och göra?:mad: Bortsett från att njuta av vacker höst, möjligen, ser jag ingen anledning att vara så långt från reda och ordning(och SD...:yuck:).
 
Jag... vet inte ens var det är... :o
*googlar frenetiskt*
Jaaa, Göteborg ja, det visste jag ju! :D
Jo, jag visste faktiskt att Göteborg har en bokmässa, jag visste bara inte att det - tydligen - är den enda bokmässan... :o

Men nä, även om det faktiskt lät rätt lockande så har jag verkligen inte vägarna förbi Göteborg... :(

Jag kan erbjuda sovplats för både dig och trasten
Du måste ju stanna någonstans på vägen och vila vettu väl ;) Och så får du sällskap av trasten sista biten! :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp