Buketräff - Göteborg med omnejd

Jag hoppar nog på i Ljungskile alternativt så tar jag pendeln från Lödöse. @bumpo tar ni buss el tåg?
 
Föresten....är det någon som beställer bord eller hur går funderingarna?

Fy f*n va glad jag blir om jag får Tapas :D Lööööve Tapas och det var en evighets sen sist. Då i Göteborg (med bukefalist) och det var såååå gott!!
 
Föresten....är det någon som beställer bord eller hur går funderingarna?

Fy f*n va glad jag blir om jag får Tapas :D Lööööve Tapas och det var en evighets sen sist. Då i Göteborg (med bukefalist) och det var såååå gott!!

Jag kan boka :) Och tapas står väldigt högt i kurs - ingen har klagat så långt :D Tror vi att det dyker in fler som vill hinka?
 
Fre 8/9. Klockan 19 på Manana i Göteborg.
1. Araminta
2. @Frokennordberg
3. @bumpo
4 @escodobe
5. @Killaloe
6 @Ceta
7. @YorkWann
8. @lillebill
9. @grodan21
10. @LaMirage + 1
11. @Voff
12. @Snubbelfot
13. @Syrran!
14. @Smulu
15. @Elo
16. @jarakamandan
17 @Sleepan (?)
18. @BernT (?)
19. @Anna (?)

Jag gör om taggningarna och gjorde samtidigt ett enväldigt beslut ang restaurang och preliminär tid. I och med att vi är så många ( tjoho! :D) så tänker jag att vi bör boka bord i rejält god tid, tänker typ under nästa vecka.

Gilla gärna inlägget så att jag ser att ni som är taggade fortfarande är taggade (pun intended :D )!
 
Fre 8/9. Klockan 19 på Manana i Göteborg.
1. Araminta
2. @Frokennordberg
3. @bumpo
4 @escodobe
5. @Killaloe
6 @Ceta
7. @YorkWann
8. @lillebill
9. @grodan21
10. @LaMirage + 1
11. @Voff
12. @Snubbelfot
13. @Syrran!
14. @Smulu
15. @Elo
16. @jarakamandan
17 @Sleepan (?)
18. @BernT (?)
19. @Anna (?)

Jag gör om taggningarna och gjorde samtidigt ett enväldigt beslut ang restaurang och preliminär tid. I och med att vi är så många ( tjoho! :D) så tänker jag att vi bör boka bord i rejält god tid, tänker typ under nästa vecka.

Gilla gärna inlägget så att jag ser att ni som är taggade fortfarande är taggade (pun intended :D )!

Jag vill med!! :D

Åker tåg från Vänersborg.
 
Fre 8/9. Klockan 19 på Manana i Göteborg.
1. Araminta
2. @Frokennordberg
3. @bumpo
4 @escodobe
5. @Killaloe
6 @Ceta
7. @YorkWann
8. @lillebill
9. @grodan21
10. @LaMirage + 1
11. @Voff
12. @Snubbelfot
13. @Syrran!
14. @Smulu
15. @Elo
16. @jarakamandan
17 @Sleepan (?)
18. @BernT (?)
19. @Anna (?)

Jag gör om taggningarna och gjorde samtidigt ett enväldigt beslut ang restaurang och preliminär tid. I och med att vi är så många ( tjoho! :D) så tänker jag att vi bör boka bord i rejält god tid, tänker typ under nästa vecka.

Gilla gärna inlägget så att jag ser att ni som är taggade fortfarande är taggade (pun intended :D )!

Ja men boka för mig med då :) Skulle jag inte kunna så är det ju enklare att boka av mig, än på mig, tänker jag :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Jättehungrig katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp