Butiksmusik

Jag med! Flying Tiger gör det ibland, då går jag omkring och sjunger med, helt ogenerat. Trots att det var det absolut pinsammaste jag visste när jag var liten, när vuxna gick och nynnade i affärer.
Här med, blir alltid lika besviken när jag kliver in och de inte spelar Beatles, eller för den delen när det är dags att gå ut därifrån :angel:
Var på standup för dryga veckan sen med en komiker som gillar Beatles, var sååå glad när det spelades en massa Beatles innan showen drog igång! :D
 
Vad är det för fel på tystnad ?
Tystnad är underskattat. Det har hänt att jag har lämnat en butik för att jag inte står ut med musiken, aldrig för att det har varit tyst. Jag har heller aldrig någonsin gått in i en butik för att de spelar bra musik. Om en klädbutik eller liknande väljer att spela musik så kan jag undvika att handla där, men matbutiker är inte lika lätt. Mat måste ju alla ha.Tänk om det är någons närbutik och den har svårt att välja en annan?
Värst är det när butiker i köpcentrum spelar musik som når utanför butiken och i västa fall blandar sig med musik i de allmänna utrymmena. (Musik utomhus ska vi inte ens prata om).
 

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
13 848
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 626
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 250
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp