athena

Trådstartare
Någon som har nåt att säga om honom? Jag har ett sto e Casquetto (Casall) vars mormor är mor till bl a Clarimo (e Clearway). Tänkte att blodet borde passa på henne.
 
Det är väl bara att prova. Hans avelsindex är väl inte direkt lysande (förutom hoppindexet som är ok, 122/128), men lämnar stoet god ridbarhet är det väl värt att testa. Stammen är ju fin och han gjorde ju ett utmärkt hopp-prov (10 och 9, men låg ridbarhet)... Tävlade inte Rolf-Göran den här? Jag har ett Clarimo-sto här (ue Contender), hennes två avkommor har väldigt bra gång (den äldsta tävlar svår dressyr e. Larimar), den yngsta är född i fjol e Earl (Escudo). Jag har fått tips att använda Quintero la Silla på henne i år, vi får väl se.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag har hittat ett akvarium som skulle passa utmärkt på vår ena köksbänk. Måtten är 180x20x20 så det är lågt och långsmalt och skulle...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: Sassy
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 499
Senast: Fetaost
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte fattar är varför det är så jävla mycket skillnad hur JAG ska tänka motför hur allaandra är OM MIG. Som några exempel...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 366
Senast: IzeUnicorn
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • OS i Paris 2024 (dressyr)
  • Fautras
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp