Chai latte syrup

honung

Trådstartare
Kan någon hjälpa mig hitta någonstans att beställa detta utan att det kostar 30€ i frakt?
Har tidigare köpt sån här flaska på waynes men det är bara småflaskor jag fått tag på.

image_24-bigbottle.png


Jag är inte intresserad av görasjälv-recept, det är färdig köpeflaska jag ska ha.
 
En Ica nära mig säljer såna! Jag vet inte om det är ett krav att den ska beställas, men annars kanske den finns i sortimentet hos en Ica nära dig också?
 
En Ica nära mig säljer såna! Jag vet inte om det är ett krav att den ska beställas, men annars kanske den finns i sortimentet hos en Ica nära dig också?

Just den här sorten? Jag har efter att ha frågat flera icahandlare fått besked om att ingen av Icas grossar säljer den.

Jag köper på tehandel.
Jamen det var ju ingen hjälp! Jag behöver inköpsställe! Som sagt har Waynes, men bara småflaskor.
 
Just den här sorten? Jag har efter att ha frågat flera icahandlare fått besked om att ingen av Icas grossar säljer den.


Jamen det var ju ingen hjälp! Jag behöver inköpsställe! Som sagt har Waynes, men bara småflaskor.
Nu blir jag osäker... Jag kände så väl igen flaskan och vet att Ica:n i fråga säljer "syrups" från det märket (jag har själv jobbat där...) men om det är som du säger kan jag ju knappast komma ihåg rätt! Har jag vägarna förbi kan jag kolla åt dig :)
 
Vad räknas som småflaskor? 2.5 dl finns på flera ställen på näthandel

tex Thecompaniet, dittkaffeochte
gastronomileverantören har 1 l men vet inte om de säljer till privatperson
 
Nu blir jag osäker... Jag kände så väl igen flaskan och vet att Ica:n i fråga säljer "syrups" från det märket (jag har själv jobbat där...) men om det är som du säger kan jag ju knappast komma ihåg rätt! Har jag vägarna förbi kan jag kolla åt dig :)
Många Ica har många kaffesyrup, vanilj, karamell osv. Det kanske är sån du sett. Men hojta gärna till om du ser den här sorten! :bow:
 
Har du kollat hos ex Bargrossisten eller liknande? De brukar ha en hel del olika syrups, kanske inte samma märke som bilden i första inlägget dock.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
844
Senast: Enya
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 873
Senast: ptr
·
Kropp & Själ TW = Trigger warning för psykisk ohälsa. Jag tog äntligen kontakt med kuratorn på vårdcentralen för ett tag sen. Som liten hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 281
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp