Chanels valpar

NEEEJ! Jag behöver inte valpbilder! :arghh:

:D
Jag har ytterligare en bild som Tinypic inte godkände på den lilla killen igår.

34200493_1563183693779806_4165075278671904768_o.jpg
 
Åååh lilla killen låter ju som en hund i min smak! Och rasen är något som jag varit intresserad av ... :nailbiting::love::love::love: Tur att jag inte ska ha hund :angel:
 
Nu är valparna sex veckor gamla. Så snabbt tiden går nu. Nu har vi bara en hane kvar till salu ur den här kullen och det är den stora hanen. Lilla hanen och svartvita tiken är sålda, och Azalea ska vi behålla själva. :) Valparna som blivit tingade har fått toppenhem, och det känns bra.

Detta är lilla hanen, som i sitt nya hem kommer kallas Milou. En mycket mysig, glad och trygg valp med tassarna stadigt på jorden.
biotjs.jpg


2f0ahp3.jpg


2n222af.jpg


Svartvita tiken, som kommer kallas Smilla i sitt nya hem. En smart liten tjej. Hon har nämligen själv kommit på att om hon tröttnar på att vara utomhus när vi har valparna ute så kan hon klättra uppför trappen och springa in själv. Så henne får man ha koll på. :p I övrigt en mycket social tjej som vill ha mycket uppmärksamhet. Hon är väldigt mån om att man ska se henne och leka med henne och klappa henne hela tiden. :D

1z4vqfo.png


Och här är Azalea, numera ofta kort kallad Lea. :heart Trots sin lilla storlek ska man inte bråka med henne. Hon har mycket åsikter, är tuff och har attityd. :D Hon har mycket lekintresse, både gällande dragkamp med sin mammas kampleksak och självständig lek med gosedjur. Ja, till och med min mammas citronträd fungerade utmärkt att kampa med en vändning. :rofl:Hon är busig såsom en valp bör vara. Hon är social och framåt, det är bra.

160afcl.jpg


33f45tl.jpg


Och slutligen stora hanen, som inte har något direkt tilltalsnamn ännu. En rejäl bit. Jag skulle tro att han blir lite åt det större hållet som vuxen, men det finns inga garantier. :) En liten charmknutte är han i alla fall. En liten myspropp, trevlig. Pigg, lekfull och glad.

Hans öron lever lite sitt eget liv just nu då han försöker resa dem. Ibland står båda öronen upp, ibland står bara ett öra och ibland tippar båda öronen, men han kommer få helt stående öron senare.

15p4j5s.jpg
 

Liknande trådar

L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 073
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 163
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Hej! Jag har en tjanst att be om, for jag haller pa att fundera mig galen.. Om 4 veckor ska vi hamta hem en liten Vastgota spets...
Svar
18
· Visningar
1 787
Senast: ElinAgnes
·
Hundhälsa Jag har en 10 veckor gammal samojed valp som drabbats av nått skumt. Han har tappat päls uppe på nosen (nosryggen), runt ögonen och...
Svar
7
· Visningar
6 093

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp