Cheval Liberte GT2

Jag funderar på att köpa en ny transport. Vad har ni för erfarenhet av cheval liberte gt2?

Har kompisar som långtidshyrt helt nya Cheval Liberte men de har varit av dålig kvalitet. Saker har gått sönder och blivit snett och vint. Skulle själv inte köpa eller hyra en. De är dock snygga.
 
Budget-transport med billiga och klena lösningar. Dålig rymt i släpet vilket tillsammans med otillräckligt ventilation ger dålig luft.
 
Finns fler trådar om cheval släpen! Jag har också varit inne på ett sånt. Men tror jag ska satsa på ett böckmann istället. Lite dyrare men inte allt för dyrt och med lite bättre funktioner:)
 
Tack för era svar. Nu lutar jag mer åt att köpa en begagnat startrailer istället... efter att ha lyssnat runt lite verkar det som ett bättre alternativ.
 

Liknande trådar

Utrustning Är intresserad av att köpa transport framöver och har hittat några intressanta, men de har rullgardin och jag har fått för mig att det...
2
Svar
38
· Visningar
2 080
Senast: Shaggy
·
Utrustning Hej, Vi har en cheval liberte 2002xl som läcker in vatten vid skötardörr och dörr till sadelkammaren. Har tätat med silikon i hörnen i...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: RolandL
·
Utrustning Är det någon här som använder floating boots? Jag funderar på att köpa dem till min häst och skulle gärna höra era erfarenheter av dem. ☺️
Svar
1
· Visningar
575
Senast: super
·
Utrustning Går i tankarna att köpa en ny bil samt en transport, bilen är dock prio ett då jag har tillgång till att låna transport. Det jag söker...
Svar
11
· Visningar
663
Senast: lillan222
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp