Citatrutan

Jag har minskat ner citatrutan lite så att längre citat tar ännu mindre plats.
Tidigare ändrade jag citattexten så att den inte längre är kursiv, då flera hade problem med att läsa den då.
Jag gjorde även bakgrunden i citatrutan ljusare än den var från början.

Kom gärna med åsikter runt detta.
 
Jag har minskat ner citatrutan lite så att längre citat tar ännu mindre plats.
Tidigare ändrade jag citattexten så att den inte längre är kursiv, då flera hade problem med att läsa den då.
Jag gjorde även bakgrunden i citatrutan ljusare än den var från början.

Kom gärna med åsikter runt detta.

Måste ju se hur det blev nu :D och kan tänka mig att det finns de som inte gillar att den är rosa, men personligen har jag inga problem med vare sig hur den ser ut nu eller hur det var innan ändring.
 
Måste ju se hur det blev nu :D och kan tänka mig att det finns de som inte gillar att den är rosa, men personligen har jag inga problem med vare sig hur den ser ut nu eller hur det var innan ändring.

Jag gillar det rosa. :D Spelar ingen roll om citatrutan är som nu eller innan, båda delarna fungerar bra.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: Lisalei
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 308
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok Här kommer en saga börja, fortsätta och kanske också ta slut. Det spelar ingen roll om den är dålig eller bra, välskriven eller slarvig...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Takire
·
  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 062
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp