CityGross - en (delvis) hästbutik?!

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Har de börjat sälja hästgrejer nu också?! :eek:
Det finns flera CG här i länet (Stockholm), varav en som min familj handlar på ibland (i ett visst stort shoppingområde vanligen förkortat K K). Har även varit några gånger i en norr över. Men så idag var vi på en CG där jag aldrig varit tidigare, i länets sydöstra delar. Och alltså, det var inte bara en flaska liniment, en mankam och något par jordphurs i ett hörn. Det var en hel hästavdelning, med allt från foder, till täcken, schabrak, hjälmar, säkerhetsvästar, benskydd, you name it. De dominerande märkena verkade vara Hansbo/Jacson/Källquist. Är det bara denna CG som har det, för att de råkar ligga i en väldigt hästtät kommun (på H)...? Eller har CG överlag börjat med stora hästavdelningar? :eek:
 
Har de börjat sälja hästgrejer nu också?! :eek:
Det finns flera CG här i länet (Stockholm), varav en som min familj handlar på ibland (i ett visst stort shoppingområde vanligen förkortat K K). Har även varit några gånger i en norr över. Men så idag var vi på en CG där jag aldrig varit tidigare, i länets sydöstra delar. Och alltså, det var inte bara en flaska liniment, en mankam och något par jordphurs i ett hörn. Det var en hel hästavdelning, med allt från foder, till täcken, schabrak, hjälmar, säkerhetsvästar, benskydd, you name it. De dominerande märkena verkade vara Hansbo/Jacson/Källquist. Är det bara denna CG som har det, för att de råkar ligga i en väldigt hästtät kommun (på H)...? Eller har CG överlag börjat med stora hästavdelningar? :eek:

Varför :eek:?
 
CG i Linköping har inte Hästavdelning trots att den butiken är rätt ny. Dock har det till sist kommit hästavdelning till Mantorps CG. Tycker det är super att det finns, för då kan man passa på att köpa lite B-vitamin eller ett grimskaft som man kommer på att saknas hemma.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp