Citygross säljer Aladdin för 25kr ...

labb

Trådstartare
... och jag är lockad att köpa en ask men jag vill inte. Frågan är om jag kan stå emot, tror det inte.

Kommer ni att köpa Aladdin nu till jul?
 
Om jag ändå skulle köpa en ask sen så varför inte? Behöver ju inte äta den nu.
 
Aladdin och på senare år även Paradis är ett måste varje jul. En tradition ska bevaras! Även om det finns godare saker att äta och även om man egentligen är för mätt, så ska det finnas chokladaskar till jul
 
jag tycker att de där chokladaskarna är överskattade
och nej, jag tänker inte köpa någon.
 
Nej, äter om det finns, men är egentligen inte förtjust i vare sig Aladdin eller Paradis.
 
Brukar köpa Paradis men efter att de plockat bort trillingnöten så blir det diss på alla deras chokladaskar...

Fixar eget julgodis i år som kola, Nougatstam osv.
 
Nix, ingen aladdin. Smakar ju skit.
Är dock tvungen att köpa en paradis till sonen som är 8 år gammal och gillar alla bitar i den, vilket går över mitt förstånd.
 
Vi fick en aladdin till stallet och jag vet inte om jag inbillade mig men den smakade inte som förut. Är det diskussionen här på Buke som förstört mina smaklökar?
 
Får jag ett erbjudande om en ask för 10 spänn som förra året så absolut, då köper jag. Annars står jag över, tycker de är sjukt överskattade och antalet ätbara praliner gör det liksom inte värt priset. Brukar köpa askar med typ Geisha och sånt istället och det blir så mycket godis till jul oavsett så nä, ingen Aladdin för mig.
 
Nej. Äter bara om jag blir bjuden, det är så liten andel av chokladen som är god så det känns bortkastat att köpa själv.
 
Tyvärr är jag väl en sådan som köper Aladdin om de är billiga för att ge bort :o

Ska jag själv äta sådana kalorier ska det vara något som är gott, dvs inte Aladdin.
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 094
Senast: Acto
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
609
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 264
Senast: Squie
·
Fritid Jag stickade lite som barn och har stickat en och annan halsduk med bara räta maskor och det är ju inte så avancerat (vad jag minns)...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 426
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp