Coolertäcke i nät

Freazer

Trådstartare
Har jättebra våffeltäcken från PE men skulle vilja ha något tunnare som ändå hjälper till att torka upp hästarna. Har hittat Amigo net cooler, Rambo net cooler i olika utförande som verkar intressanta.
Rambo finns både i helt i nät och sen ett med lite mer täckt rygg. Har även tittat på Mio Skrim cooler.

Någon som har dessa täckena och kan beskriva lite mer hur de är irl? Min butik har inte dem så får beställa så kan inte känna och klämma innan.
 
Har jättebra våffeltäcken från PE men skulle vilja ha något tunnare som ändå hjälper till att torka upp hästarna. Har hittat Amigo net cooler, Rambo net cooler i olika utförande som verkar intressanta.
Rambo finns både i helt i nät och sen ett med lite mer täckt rygg. Har även tittat på Mio Skrim cooler.

Någon som har dessa täckena och kan beskriva lite mer hur de är irl? Min butik har inte dem så får beställa så kan inte känna och klämma innan.

Jag har haft ett Mio Scrim Cooler som hästen vuxit ur. Det funkade utmärkt med bra passform. Hade det framförallt i transporten för att skydda mot flugor efter ett träningspass. Men det är väldigt tunn kvalitét och enkelt i övrigt, prisvärt. Jag har nu ett Rambo Sport Cooler, nät i sidorna och coolertyg uppepå. Det är i ganska hög finish, utmärkt passform och funktionellt. Ser dessutom snyggt ut.
 
Jag har haft ett Mio Scrim Cooler som hästen vuxit ur. Det funkade utmärkt med bra passform. Hade det framförallt i transporten för att skydda mot flugor efter ett träningspass. Men det är väldigt tunn kvalitét och enkelt i övrigt, prisvärt. Jag har nu ett Rambo Sport Cooler, nät i sidorna och coolertyg uppepå. Det är i ganska hög finish, utmärkt passform och funktionellt. Ser dessutom snyggt ut.

Tack för omdömena. Valde ett Rambo show net cooler som jag tror blir bra. Funderar på att testa skrim coolern också, hittade i rätt strl på bra rea:D
 

Liknande trådar

Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i...
2
Svar
23
· Visningar
8 295
Senast: Camigween
·
Utrustning Sliter mitt hår snart! Min häst fryser när det blåser, och blåser gör det mycket här. Han har mat, han är frisk, han är inte...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 191
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 241
Senast: Niki
·
Utrustning Hur är halsen? Min häst verkar om man ser till hur HW-täckena passar ha väl mycket hals till sin bog. Jag radar upp hur de passar så...
Svar
7
· Visningar
1 303

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp