Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa är att vi fått mycket röjt i hemmet, slängt en massa skit man sparar på sig och äntligen börjat med vårt "barnkammarfixande".

Sedan hände en rolig grej i veckan! Jag fick en kraftig löneförhöjning i våras och skulle egentligen inte vara med i lönerevisionen alls nu. Men chefen tyckte att vi måste ha ett ordentligt lönesamtal ändå och vips trillade det in en bra peng till. Hen tyckte jag kunde ha det inför min föräldraledighet. :up:
 
Gårdagens bästa var att följa med svansson och @Killaloe på aporteringsträning. Superkul! Verkligen taggad på att testa detta när det blir hundköp :)

Dagens bästa misstänker jag bli att gå och lägga mig ikväll, är sååååå trött!
 
Dagens bästa är att vi snickrat ihop de nya möblerna till gästrummet och att det äntligen blivit det fina, mysiga, hemtrevliga rummet som vi så länge strävat efter! Jag har gått runt i flera veckor och grubblat på vad som saknades, men det var inte förrän på Ikea i helgen som den rätta inspirationen kom. Älskar att göra fint hemma! :love:
 
Dagens bästa är att veternären typ läst helt fel på provsvar för min katt, så istället för att ha extremt aggressv cancer som spridit sig och med alternativ att amputera ett ben eller avliva så var tumören godartad, allting ser jättebra ut och ingenting behöver göras alls :love:
 
Dagens bästa är att veternären typ läst helt fel på provsvar för min katt, så istället för att ha extremt aggressv cancer som spridit sig och med alternativ att amputera ett ben eller avliva så var tumören godartad, allting ser jättebra ut och ingenting behöver göras alls :love:

Underbart att höra :love: men nu hoppas jag du byter veterinär! Den där lallaren är ju hopplös :rage:
 
Dagens bästa är den överaskningsuppvaktning vi gjorde av kollegan som slutade igår.

Hennes barn hade bokat in matlagning med långkok, så mödernet var ute och handlade. Vi for till hennes hus och var där när hon kom hem. Totalblåst!
Barnet är bortrest så det var fake alltihop.:D Hon hade dessutom messat med barnet under hemfärden och trodde att de låg bakom varann på vägen. Istället var det vi som fick rapporter om var hon var, så vi skulle hinna dit före kollegan.

Kollegan är grammatiknörd av stora mått så vi hade köpt Svenska Akademiens Grammatik - tre band - i present.

Hon blev helt paff och vi skrattade alla åt att hon hade blivit lovad att det inte skulle bli någon avtackning på jobbet.....

Det blev feel good på alla sätt. Jag fick träffa mina fina gamla kollegor, tacka av henne och träffa hennes hundar och katter. Två pratglada schäfrar och två dito siameser :love:
 
Tillbringat ett par timmar med väldigt fina vänner till min och sonens storalycka! Han har jagar dem, ropat efter dem, pussat på dem och hållt handen!
 
Jag tycker vi behöver en tråd här som enbart är positiv! Här skriver man helt enkelt som varit dagens bästa!

Mitt bästa idag är samtalen ang. ett jobb jag sökt. Annonsen kom ut innan helgen, sökte jobbet igår, i morse ringde de för teleintervju och på eftermiddagen ringde de tillbaka för att boka in intervju på fredag. Snabba ryck! :)

Dagens bästa är för mig att komma till stallet och få morgon gnägg av hästarna.
 
Dagens bästa, trots att dagen är ung, är mina underbara djur. Katterna är mysiga, hästarna var trevliga när jag släppte ut dem och allt känns bara bra.
 
Dagens bästa; red båda hästarna, hann rykta och putsa alla grejer och var ändå i stallet till strax innan 19 bara. Red visserligen inga långa pass men ändå!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 189
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 046
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 970
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp