Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa är att jag är ensam på kontoret och har återupptäckt min kärlek för dadlar! :love:

(det ena innebär att jag kan äta hutlösa mängder av det andra utan att känna mig iakttagen :angel:)
 
Dagens bästa är den gummiverkstad jag anlitar.
Jag har klantat mig i planeringen och de är snabba som sjutton (och erbjöd sig att hålla öppet extra länge i eftermiddag så jag hinner hämta de nya däcken efter jobbet, trots att de stänger en timme innan jag kan komma ifrån jobbet).
 
Dagens bästa är att min förkylning verkar ge sig … fast nu kanske den blir värre bara för att jag skriver det här … :cautious:
 
Dagens bästa var en ny hovslagare som hade jättebra hand med min tant som är lite petig med hovslagare. Fina fötter utan minsta trassel:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 154
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 808
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp