DÄRFÖR ska vi inte skaffa marsvin...

Uppdatering...

"Därför ska vi inte skaffa marsvin"

Ja, det gick ju bra...... :o :angel: :love:
 

Bifogade filer

  • IMG_5289.JPG
    IMG_5289.JPG
    244,9 KB · Visningar: 188
Robin på förra bilden, Batman på den här
 

Bifogade filer

  • IMG_5297.PNG
    IMG_5297.PNG
    354,9 KB · Visningar: 143
Vet knappt inte än, de kom i lördags...
Ytterdelen har fleece i botten, bajsarna plockar jag för hand. Innerdelen har spån, har en hörntoalett som de bollar med så det funkar inget vidare...:p
Får prova mig fram.
Hörntoalett är oftast inget för marsvin. De pluttar där de sitter, liksom.
Mammas marsvin går ibland om i buren och kissar (öppen bur hela dagarna), men det är nåt självlärt. Och om de ligger bekvämt i nån av de mjuka korgarna under en bänk så brukar de inte orka resa sig för toabesök :p.
 
Hörntoalett är oftast inget för marsvin. De pluttar där de sitter, liksom.
Mammas marsvin går ibland om i buren och kissar (öppen bur hela dagarna), men det är nåt självlärt. Och om de ligger bekvämt i nån av de mjuka korgarna under en bänk så brukar de inte orka resa sig för toabesök :p.
Ja det verkar så.....:grin:
Däremot blir det inte mkt kiss, de dricker ju nästan inget! :crazy: Ska det vara så?
 
Jamen så där ja, välkommen till träsket. Vi har numera 3 stycken damer och de är helt ljuvliga. Jag tror ingen i min familj kan tänka sig ett liv utan marsvin framöver.
Ha ha, tack!! Det kanske är som islandshästar, de har också en förmåga att bli fler, trots att de är av samma kön.....:D
 
Hörntoalett är oftast inget för marsvin. De pluttar där de sitter, liksom.
Mammas marsvin går ibland om i buren och kissar (öppen bur hela dagarna), men det är nåt självlärt. Och om de ligger bekvämt i nån av de mjuka korgarna under en bänk så brukar de inte orka resa sig för toabesök :p.

Mina marsvin bajsade på ett och samma ställe i buren 😄 jag köpte en såndär plasttunnel man har till iller och då gick de endast inne i det röret 😄
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp