De Niro Dressyrstövlel?

firren

Trådstartare
Hej!
Har lite funderingar på att köpa ett par De Niro dressyrstövlar, men har lite frågor till er som har dessa.

- Hur mycket har era satt sig?
- Hur är livslängden på lädret, dragkedjan osv?
- Hur håller de sig i skicket efter något/några år? Håller de samma styvhet på lädret? Eller blir de väldigt satta osv?
- Tycker ni att de är prisvärda?

Tack på förhand för ert svar.
 
- Mina har nog inte ens sjunkit en cm.
- Har haft mina i vad kan det vara? 4 år kanske, dragkedjan är hur smidig som helst och stövlarna ser nya ut, rider iofs inte med dem mer än någon gång i veckan numer men mer förr.
- Jag tycker de är prisvärda, ville ha nätta och sköna stövlar som passar mina ben och fick precis det. Tycker väldigt mycket om dem :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
542
Senast: Gimlan
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej Alla duktiga, kloka och snälla hästmänniskor som finns här på forumet! Nu vill jag ha råd av någon som provat bägge hacken på samma...
Svar
1
· Visningar
773
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp