De Niro, mäta höjd, sjunker?

firren

Trådstartare
Hej!
Har planer att köpa ett par De Niro dressyrstövlar men är lite kluven vilken höjd jag ska välja och hur man måttar.
När jag måttar mina ben från golv till knäveck, ståendes, så har jag 43cm. Bör jag välja den stöveln som är 43cm från början eller den som är 2cm högre dvs 45cm?

Annars går det att måttbeställa men känns lite sådär då det bara handlar om en cm upp eller ner....
 
Hej!
Har planer att köpa ett par De Niro dressyrstövlar men är lite kluven vilken höjd jag ska välja och hur man måttar.
När jag måttar mina ben från golv till knäveck, ståendes, så har jag 43cm. Bör jag välja den stöveln som är 43cm från början eller den som är 2cm högre dvs 45cm?

Annars går det att måttbeställa men känns lite sådär då det bara handlar om en cm upp eller ner....
Ta den som är lite högre. De sjunker lite.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har funderingar på att köpa ett par Königs stövlar men vill beställa över internet, då det är mycket billigare och finns tyvärr...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Equilina
·
S
Utrustning Hej :) Har ett litet problem, jag ska beställa dressyrstövlar, men har väldigt smala vader, dvs 32 cm breda på det bredaste stället, men...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: Salinero
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 664
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp