Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får besök av en man från samma län som jag är uppväxt i. Vi har aldrig träffats men har väldigt trevligt när vi pratar i tfn.
Lika gamla lite lika omständigheter runt omkring oss.
Vi skall ses om några veckor. Han har tom bott i min hemstad.
Haha vi åker till Köpenhamn ihop .
Har trevligt äter och dricker lite gott.
Trivs vi med varandra är det bra.
Blir vi polare så duger det med
Men står vi inte ut med varandra så är det
helt ok det med. För då ses vi inte igen, men
vi vågade i alla fall ses. ☺
 
Jag kan ju uppdatera lite grann... träffar fortfarande samma kille som jag började dejta i juli. Det går finfint men lite långsamt! Vi har fortfarande inte hamnat i säng - jag tror att han är väldigt försiktig, lite oerfaren och rädd för att vara för framfusig, men det behöver man inte direkt vara med mig som är otroligt o-pryd. Inte så att det inte händer något fysiskt och det går absolut "framåt" (neråt? ;) :D). Det gör inte så himla mycket i och för sig, vi har trevligt och mysigt och det kanske är nyttigt för mig att skynda lite långsamt för en gångs skull :)

(Som tillägg - vi har inte träffats jätteintensivt sedan i juli pga semestrar och tjänsteresor och aktiva sociala liv - vi kanske har setts femton-tjugo gånger sådär - så det är inte så att vi har träffats varje dag i tre månader och fortfarande inte kommit till skott ;))
 
Senast ändrad:
Ber om ursäkt om det blir något av en dubbel-post, fick för mig att jag uppdaterade i den gamla tråden, men den verkar ha försvunnit (inlägget alltså).
Pussade hej då av min vän igår och det känns riktigt tomt efter att ha umgåtts nästan 24h om dygnet i dryga veckan. Nu är det tillbaka till det "riktiga" livet, ensam utan gos och kramar :(
 
Jag hoppas att det är ok att jag smyger här och följer era bravader utan att själv bidra till tråden.

Jag provar någon gång om året att aktivera mitt HP-konto, men jag blir lika desillusionerad varje gång. Jag VET ju att jag inte är intressant, varken utanpå eller inuti, men ibland tror jag att det kanske kan finnas någon för mig också... och det gör det ju naturligtvis inte.

Så jag fortsätter läsa om er och gläds åt era framgånger. :)
 
Jag hoppas att det är ok att jag smyger här och följer era bravader utan att själv bidra till tråden.

Jag provar någon gång om året att aktivera mitt HP-konto, men jag blir lika desillusionerad varje gång. Jag VET ju att jag inte är intressant, varken utanpå eller inuti, men ibland tror jag att det kanske kan finnas någon för mig också... och det gör det ju naturligtvis inte.

Så jag fortsätter läsa om er och gläds åt era framgånger. :)
Ska du inte testa Tinder? :) Tror att du bor i en bra stad för den appen :)
 
Jag hoppas att det är ok att jag smyger här och följer era bravader utan att själv bidra till tråden.

Jag provar någon gång om året att aktivera mitt HP-konto, men jag blir lika desillusionerad varje gång. Jag VET ju att jag inte är intressant, varken utanpå eller inuti, men ibland tror jag att det kanske kan finnas någon för mig också... och det gör det ju naturligtvis inte.

Så jag fortsätter läsa om er och gläds åt era framgånger. :)
Alla människor är intressanta på sitt eget sätt så även du, tro aldrig något annat! Det kan vara lite klurigt att hitta den personen som vill gräva i en bara men på vägen dit så kan man även stöta på intressanta människor själv.

Jag säger som prallan, prova tinder!
 
Ber om ursäkt om det blir något av en dubbel-post, fick för mig att jag uppdaterade i den gamla tråden, men den verkar ha försvunnit (inlägget alltså).
Pussade hej då av min vän igår och det känns riktigt tomt efter att ha umgåtts nästan 24h om dygnet i dryga veckan. Nu är det tillbaka till det "riktiga" livet, ensam utan gos och kramar :(

Hur kommer det sig att ni inte ska ses mer?
 
Chefskillen är sjukt kul att skriva med. Han har så många dåliga ordvitsar att man skulle kunna tro att han heter Glenn och kommer från Göteborg :rofl:
Älskart!

Dock är han lite äldre än min standard och har ett barn. Dock ingen liten snoris och den bor hos morsan i en annan stad så det borde vara rätt lugnt.
Vi ska ju inte gifta oss :p

Hoppas han är lika kul och snygg irl :love:
 
Ska du inte testa Tinder? :) Tror att du bor i en bra stad för den appen :)

Jag säger som prallan, prova tinder!
Nä, det vågar jag inte. Jag fastnar för människors personligheter och Tinder verkar vara väldigt bildfokuserat. Dessutom blir jag om möjligt ännu mer ointressant på bild än i verkligheten.

En annan fundering jag har haft är hur man skulle kunna lita på någon öht. Jag skulle ju aldrig kunna inbilla mig att någon skulle vara intresserad av mig.
 
Nä, det vågar jag inte. Jag fastnar för människors personligheter och Tinder verkar vara väldigt bildfokuserat. Dessutom blir jag om möjligt ännu mer ointressant på bild än i verkligheten.

En annan fundering jag har haft är hur man skulle kunna lita på någon öht. Jag skulle ju aldrig kunna inbilla mig att någon skulle vara intresserad av mig.

Vad menar du med lita på?
 
Hur kommer det sig att ni inte ska ses mer?
Kommer att träffa honom igen, om cirka två månader när han och hans sambo kommer och bor hos mig en helg.
Vi är som sagt "mer än vänner" i och med flirtande och fysisk kontakt, men det är liksom inget pojkvänsmaterial för mig eftersom han har ett primär-förhållande redan.

En annan fundering jag har haft är hur man skulle kunna lita på någon öht. Jag skulle ju aldrig kunna inbilla mig att någon skulle vara intresserad av mig.
Den frågan ställer jag mig varje dag, hoppas jag får något vettigt svar någon gång!
 
Att kunna lita på att någon verkligen skulle vara intresserad av mig, inte har dolda motiv, är den de utger sig för att vara.

Det där är ett så tokigt tänk alltså :banghead:. (nu blir jag säkert hängd för detta) men jag drar mig till minnes att du hade samma argument för säkert 7-8 år sedan.
Och redan då skällde jag på dig, det gör jag igen.
 
Jag träffade på en gammal flamma som numer bor i Norge. Han var lika fin som vanligt och nu har vi lite kontakt på messenger. Tråkigt att det är så lång tid kvar innan jag ska till Oslo (december), skulle behöva lite distraktion från tankarna på dejten.
 
Tinderfråga igen :p Någon hade visst "superlajkat" mig (eller vad det nu hette). Hur vet jag vem? Jag fattar inte mer än att jag kan trycka vanligt gilla eller inte gilla...

Den dyker upp när du swipar och är lite blå :D
Går du in på dennes profil står det att hen gav dig en superlike
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
568
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: 95johsv
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 477
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp