Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sov hos kollegan i lördags :banana:så himla fin kille. Så himla bra i sängen :d finns mycket av det goda hos den karln. Vi hade säkerhetsutbildning tillsammans under fredagen, hade god lust att locka med honom i förrådet och hångla lite.. Damn he's looking good i varselbrallor och tight underställströja:eek:
 
Jag är nog inte singel längre. Konstigt nog är jag lite osäker på vad jag tycker om det. Alltså, jag var rätt nöjd med mitt liv innan samtidigt är jag kär i den här killen, jag vill vara med honom. Han är så fin. :o

Utveckla gärna! För mig innebär att inte vara singel lite för mycket krav i nuläget. Tänker att jag borde fundera lite kring vad jag vill att det ska innebära att ha en relation innan jag ger mig in i en.
 
Utveckla gärna! För mig innebär att inte vara singel lite för mycket krav i nuläget. Tänker att jag borde fundera lite kring vad jag vill att det ska innebära att ha en relation innan jag ger mig in i en.
Jag har egentligen inget att klaga på. Det är nog mycket att allt gått så fort och jag känner mig lite sårbar. Jag var nöjd med att vara singel, det fungerade för mig. Nu känner jag mig lite ute på hal is. Egentligen är relationen som sådan väldigt kravlös (å andra sidan är den också väldigt ny). Vi ses när vi har tid och möjlighet. Ibland blir det bara en bit mat innan jag ska jobba (vi jobbar helt olika tider).
 
M ringde idag. Jag ska bryta med honom, men var inte beredd på att prata med honom just idag. Stängde in mig i ett konferensrum, taggade till mig lite och var förberedd på att det kan bli jobbigt. Han sa att han bara ringde för att kolla hur jag mådde och om allt fortfarande känns bra efter helgen. Jag mjuknade direkt. När hans röst går in i ena örat så går vettet ur det andra, och vi pratade alldeles för länge om saker som fick hjärtat att slå lite extra hårt. Efter en stund lyckades jag tillslut få ur mig att även om det här har varit trevligt så bör vi inte fortsätta ses alla tre. Det är upplagt för problem och vi bör lämna det när det fortfarande är goda minnen. Han höll med mig. Sen sa jag också att saker och ting inte är helt okomplicerade mellan bara oss två heller. Han höll med mig om det också och sa att "jag har ju ändå haft starka känslor för dig.." och då knep det lite i hjärtat. Jag sa att som han vet om så har dom varit ömsesidiga, och därför bör vi tänka till både två och tre gånger på vad vi håller på med. Jag vet helt enkelt inte vad jag vill. Sedan klarade jag inte av att bryta helt, men sa att jag inte ville prata mer om det just nu och att jag vill tänka.

Egentligen gick samtalet väldigt bra, och det känns skönt att ha tagit upp det för då blir det nog enklare att bryta helt nästa gång. Jag bara önskar lite att han hade brusat upp och blivit sitt oresonliga han, som han ofta är. Då hade det känts enklare. Nu var han sitt allra bästa själv som jag faller handlöst för varje gång. Men jag känner ändå att jag har kontroll över situationen och vet vad jag vill (och inte).

Det som är bra med honom är att jag får veta att lilla hjärtat mitt fungerar. Nu är det sorgligt att det är som det är med oss två, att jag skulle falla för någon som gör mig lika ledsen som glad. Men jag är ändå glad över att det rör sig lite i bröstkorgen :heart
 
Så jäkla trist att lämna skåne :cry:
Haft en sjukt bra helg med @the_connemara och de andra tjejerna :love:

Min dejt var som sagt väldigt bra. Det finns egentligen inget att klaga på, vi har roligt och trivs tillsammans.
Han pratade mycket om vad vi skulle göra nästa gång, att han vill åka hit osv. Jag vet som vanligt inte vad jag vill med något och funderar återigen på att bara skita i det.
Jag och @the_connemara diskuterade detta på vår lilla road trip idag och kom fram till att det antagligen handlar om min ovilja till förändringar.
 
Känner igen mig. Varför ändra på ett vinnande koncept :angel: :up:

Haha! Exakt :D
Jag trivs så himla bra som singel samtidigt som han verkligen verkar vara en väldigt bra kille. Men så är det där med avståndet, min velighet och att jag inte alls pratat med honom hur seriösa vi är med vårt dejtande.
Orkar inte riktigt tänka på det heller utan det löser sig väl.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 360
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
506
Senast: Mineur
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
41 944
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
7 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp