Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men för att återgå till ämnet, några dejter för er i helgen?

Här blir det lugnt, ska nog städa i lägenheten, var rätt najs med den nystädade doften när jag storstädade som en tok. Då TK kom på besök. :p
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Du kan besöka min klubb. "svart är för muntert"
mugkt9g6bntz.jpg
 
Apropå sidospåret så har jag aldrig i mitt liv jämfört varken människor eller relationer (eller alla mina hästar genom åren) eller reflekterat över huruvida de skulle vara bättre eller sämre. Funderar nog mest på vad de plockar fram hos mig och om det känns positivt eller negativt för mig i situationen nu eller i det långa loppet. Den inställningen gör det väldigt enkelt för mig att träffa och lära känna nya människor upplever jag! Jag har också noll förväntningar på andra eftersom jag hatar att ha förväntningar på mig själv.

Plus en på den. Det är ju HELT olika människor! Jag hade blivit tokig om någon hade jämfört mig med sitt ex eller någon annan... Så ovärdigt.
 
J kommer hem till mig nästa helg! :D Tillsammans med några till då, vi blir ett gäng som ska umgås och ha trevligt en kväll. Blir perfekt tänker jag, lagom stor grupp, äta gott, dricka lite vin/öl och självklart fixa lite mysig stämning med tända ljus :laugh: Lite lagom förstås, ska inte bli allt för romantisk stämning eftersom vi är ett gäng men ljus är mysigt och jag är känd för att tända mycket ljus :up: Jag håller tummen för att det blir så sent att han missar bussen och behöver sova över :sneaky:

Någon som har tips på nåt som passar till typ ost &kexbricka? Självklart några ostar och lite kex, men funderar på att lägga till typ frukt eller nån skinka. Idéerna tryter dock, jag är sån mögelostfantast att en mögelost o en sort kex räcker... Kan va trevligt med nåt mer än det :rofl:
Ska ni ha vin till? Prata med de på systemet i så fall, för all dryck passar inte lika bra med alla ostar.

Jag tycker att det är bra med något sött till det salta. Så minst en marmelad. Gärna fikon, och varför inte en kryddig rödlöks?
 
Men för att återgå till ämnet, några dejter för er i helgen?

Här blir det lugnt, ska nog städa i lägenheten, var rätt najs med den nystädade doften när jag storstädade som en tok. Då TK kom på besök. :p

Som några nämnde för ett litet tag sen, så kan jag informera att Tinder fortfarande är trasigt:meh: Så nej, inga dejter. Ett ligg med kkn blev det visserligen, men kvalar inte in i dejtkategorin direkt.
 
Jag skriver med en kille som vill träffas, men jag är inte så sugen på att träffa honom längre. Vi addade varandra på Snap förra veckan och han ser inte alls lika bra ut på de selfies han skickar som på bilderna på Tinder....
Vi har inget gemensamt i övrigt heller. Men har skrivit fram och tillbaks i några månader, så känns lite taskigt att vägra träffas ändå?
 
Jag skriver med en kille som vill träffas, men jag är inte så sugen på att träffa honom längre. Vi addade varandra på Snap förra veckan och han ser inte alls lika bra ut på de selfies han skickar som på bilderna på Tinder....
Vi har inget gemensamt i övrigt heller. Men har skrivit fram och tillbaks i några månader, så känns lite taskigt att vägra träffas ändå?
I och för sig brukar bilder se olika bra ut på samma motiv, jag kan ta selfies som ser jättebra ut i en viss vinkel och med ett visst ljus, för att i andra vinklar och andra ljus se hemska ut. Jag tror det är bättre att se människor i verkligheten, men du ska inte träffa någon som du inte vill träffa. Följ dina känslor så blir det nog bra i slutänden det också. :)
 
För mig har Tinder varit trasigt på ett nytt sätt. Massa snygga och vanliga killar helt plötsligt. Sen dök min ena stadgade jobbarkompis upp så jag antar att det var gamla profiler som blivit aktiverade på något konstigt sätt. Bruka swipea slut snabbt, men nu gick det typ inte...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 319
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
7 419
Svar
1 259
· Visningar
128 959
Senast: lil-sis
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
40 975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp