Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.

pepp

Trådstartare
Andra full :)

Jag har installerat tinder igen.. blev så avskräckt när 24-åringen berättade vad han kände O_o
Ska dock ha fest ikväll och han kommer nog hit..

Matchat med en kille som jag följer på instagram, ingen av oss har skrivit något åt varandra än :D
 
Jag ska på fest med snygga kollegan ikväll.
Vi har taggat som fan hela veckan :laugh:
Kan säkert sluta med fyllehångel, bra att vi bägge är så chill så det är ingen risk för dålig stämning efteråt .

Kul :D älskar fyllehångel!
Jag har ju varit med flera från jobbet, tack och lov är dom lika chill med det som jag, haha. (Förutom kollegan som varit uppe i tråden tidigare)
 
Kul :D älskar fyllehångel!
Jag har ju varit med flera från jobbet, tack och lov är dom lika chill med det som jag, haha. (Förutom kollegan som varit uppe i tråden tidigare)

Ja :D
Han är ju en av mina närmaste vänner dessutom så det känns väldigt lugnt.

Min andra kollega lyckades imponera på mig tidigare i veckan efter ett mycket kämpande :laugh:
Lovat att bjuda på glass den dagen han är i tid till vårt tågmöte och nu äntligen lyckades han med det.
Blir säkert trevligt :D
 
Andra full :)

Jag har installerat tinder igen.. blev så avskräckt när 24-åringen berättade vad han kände O_o
Ska dock ha fest ikväll och han kommer nog hit..

Matchat med en kille som jag följer på instagram, ingen av oss har skrivit något åt varandra än :D
Vad kände han då? Du gör mig nyfiken eller har du skrivit det tidigare och jag missat?
 
Nu har jag inte fattat hur man gör för att tagga någon...
JGD - Torkade jordgubbar låter jättegott, skriver upp det! Stort tack :laugh:

Milosari - Planen är att ha en el två stor läskflaska och en box vin, vill nån ha annat får de ta med det själv. Är en väldigt stor variation i vad personerna dricker :crazy: Tack för tipsen! Att olika viner passar olika bra till olika ostar hade jag inte tänkt på alls :o Marmelad blir det absolut, rödlök låter spännande! Har en kaffehandel som har lite marmelader, ska se om hon har det :)

Med alla tips så har jag nu känslan av att det här kommer bli en helt fantastisk ost & kexbricka :D
 
Hade två planerade tinderdejter i helgen.
Inatt på fyllan så storbölade jag över senaste killen jag dejtade. Lite stolt över att jag inte kontaktade honom dock.

Tinderdejterna är ombokade till nästa helg, hoppas jag lyckas ta mig samman tills dess. Om jag ens borde dejta alls just nu :crazy:
 
Hmm.. fattar fortfarande inte om tjejen jag tidigare nämnde är upptagen eller ej. Inte lyckats fråga-utan-att-fråga på ett sånt sätt som ger ett svar... samtidigt har vi pratat en hyfsad del, och jag får liksom inga vibbar av att hon är upptagen. Ändå gnager nått jag har för mig att jag hörde tidigare på mig...

Såklart kunde jag ställa mer specifika frågor som kanske skulle ge mig svaret. Kanske vill jag inte riktigt veta om det ligger till så, inte än iaf :P

Jag är väl i allmänhet sån som aldrig lärt sig plocka upp så väldigt bra på signaler om en annan person faktiskt är intresserad av mig heller.. men när de börjar föreslå att göra saker tillsammans utanför den gemensamma gruppen (som man relativt nyligen träffat dem genom).. kan vara ett tecken?
 
Nu har jag inte fattat hur man gör för att tagga någon...
JGD - Torkade jordgubbar låter jättegott, skriver upp det! Stort tack :laugh:

Milosari - Planen är att ha en el två stor läskflaska och en box vin, vill nån ha annat får de ta med det själv. Är en väldigt stor variation i vad personerna dricker :crazy: Tack för tipsen! Att olika viner passar olika bra till olika ostar hade jag inte tänkt på alls :o Marmelad blir det absolut, rödlök låter spännande! Har en kaffehandel som har lite marmelader, ska se om hon har det :)

Med alla tips så har jag nu känslan av att det här kommer bli en helt fantastisk ost & kexbricka :D
För att tagga någon skriver du @ och sen direkt efter personens användarnamn, t ex så här @Calmiche ;)
 
För att tagga någon skriver du @ och sen direkt efter personens användarnamn, t ex så här @Calmiche ;)
Tackar :)

Hmm.. fattar fortfarande inte om tjejen jag tidigare nämnde är upptagen eller ej. Inte lyckats fråga-utan-att-fråga på ett sånt sätt som ger ett svar... samtidigt har vi pratat en hyfsad del, och jag får liksom inga vibbar av att hon är upptagen. Ändå gnager nått jag har för mig att jag hörde tidigare på mig...

Såklart kunde jag ställa mer specifika frågor som kanske skulle ge mig svaret. Kanske vill jag inte riktigt veta om det ligger till så, inte än iaf :P

Jag är väl i allmänhet sån som aldrig lärt sig plocka upp så väldigt bra på signaler om en annan person faktiskt är intresserad av mig heller.. men när de börjar föreslå att göra saker tillsammans utanför den gemensamma gruppen (som man relativt nyligen träffat dem genom).. kan vara ett tecken?
Att någon föreslår att göra saker utanför gruppen är absolut ett bra tecken, det visar ju att personen vill lära känna dig mer :)
 
Att någon föreslår att göra saker utanför gruppen är absolut ett bra tecken, det visar ju att personen vill lära känna dig mer :)

Ja... :) Jag har väl läst för mycket här nu på buke.. för jag får även (om än motvilligt) tankar om typ "tänk om personen är upptagen, men ändå är intresserad?". Nä, så ska jag fan inte hålla på och grubbla. Men jag kan heller inte bara vara tveksam i hur jag svarar personen pga att jag fått för mig nått om att denne kanske är upptagen, jag kan ju oavsett inte förutsättas att bara veta det!
 
Ja... :) Jag har väl läst för mycket här nu på buke.. för jag får även (om än motvilligt) tankar om typ "tänk om personen är upptagen, men ändå är intresserad?". Nä, så ska jag fan inte hålla på och grubbla. Men jag kan heller inte bara vara tveksam i hur jag svarar personen pga att jag fått för mig nått om att denne kanske är upptagen, jag kan ju oavsett inte förutsättas att bara veta det!
Du gör klokt i att försöka låta bli att inte grubbla :) Personligen så anser jag att det är den andres ansvar att berätta de inte är singel om det är så. Som du säger så kan du inte veta och även om andra säger något så kanske de inte vet egentligen...
Jag har stött på det, var på fest och flirtade med en kille, andra personer på festen tisslade om att jag var ju tillsammans med en annan kille.. vilket inte stämde, vi hade visserligen vart på dejt men det var bara en enda och vi hade ingen mer inplanerad. :meh:
 
Du gör klokt i att försöka låta bli att inte grubbla :) Personligen så anser jag att det är den andres ansvar att berätta de inte är singel om det är så. Som du säger så kan du inte veta och även om andra säger något så kanske de inte vet egentligen...
Jag har stött på det, var på fest och flirtade med en kille, andra personer på festen tisslade om att jag var ju tillsammans med en annan kille.. vilket inte stämde, vi hade visserligen vart på dejt men det var bara en enda och vi hade ingen mer inplanerad. :meh:

Så är det förstås. Som andra säkert vet på forumet här av vad jag tidigare skrivit så är jag personligen så att jag håller ganska hårt på principer ang otrohet. Även på det viset att jag inte skulle kunna umgås med en person som är upptagen, även om jag förstås anser att det egentligen inte är den "utomstående" personens fel så att säga. Men så ser jag själv på det hela. Men sålänge man inte vet, och personen inte berättar nått, så kan man inte anta att nån är upptagen heller. Då går det för långt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 040
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 586
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 239
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 555
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp