Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltsa, ett par dagars glapp i kommunikationen ar for mig helt normalt (jag har dessutom varit pa semester, vilket han vet)- och jag gar inte direkt o vantar pa att han ska hora av sig igen.
fragan ar val egentligen om jag kan hoppas pa att det sjalvdor, eller om jag ska "gora slut" officiellt, vilket kanns lite OTT med tanke pa att vi bara setts tre ganger.
Är det någon jag träffat ett par gånger, och där jag får intrycket att hen vill ses igen, då skickar jag ett sms med att jag ”det inte sagt klick” för mig eller dyl. Och önskar lycka till. Tycler det är smidigare än att gå och få ångest (för det är så jag funkar) över att ignorera hens meddelanden. Hellre ett rakt smidigt avslut, även om det är jag som blir ”dissad” :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 566
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 223
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 538
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp