Bukefalos 28 år!

Den skönsjungande retrievern

Lipica

Trådstartare
Min hund blir som tokig när hon hör Mel C med "First Day of My Life". Hon bara måste sjunga med!

http://www.youtube.com/watch?v=4JBe8fJxacw

Hon sjunger aldrig med annars till musik även om hon är ganska "pratig" generellt, utan det är bara just den låten. Kommer den på radion börjar hon yla i bilen, kör jag den på datorn så reagerar hon likadant.

Är det någon som har en hund som reagerar likadant?

Själva låten hittar ni här om ni vill testa
 
Sv: Den skönsjungande retrievern

min hund är ett stort fan av bob dylan. till mattes stora sorg kan vi inte spela bob dylan hemma för loke tar över hela showen och han sjunger inte med den vackra rösten. loke gillar också klassisk musik, särskilt vivaldi. då sjunger han med en mycket ljusare och finare röst. dragspel är en annan höjdare, men då blandas ylet med skall. jag ska försöka få tag på en kamera och filma någon dag! jag har haft bilder men de har försvunnit tyvärr.

jag ska prova med din låt senare, sambon sover fortfarande så det känns lite elakt att väcka honom på det viset ;)
 
Sv: Den skönsjungande retrievern

haha va söt, kuligt att hon blev lite fundersam över att bli avbruten ^^
 
Sv: Den skönsjungande retrievern

Haha, vad coolt att han sjunger med olika!

Jag har testat hela låtbiblioteket här hemma på min, men det är bara just den här låten, det är jättekonstigt.
 
Sv: Den skönsjungande retrievern

Jaa, hon tittar på musikvideon, hon har den till höger om sig på filmen. :D
 

Liknande trådar

Äldre Med en vecka kvar till semifinal 1 i ESC 2018 kommer här årets första INFÖR ESC-tråd! Eftersom de slutat sända inför-programmen på tv...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 671
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 661
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 327
Hundhälsa Min lilla valp på snart 3 månader har de senaste börjat låta mysko, nästan som en groda. Hennes pappa låter likadant, men eftersom han i...
Svar
13
· Visningar
10 381
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp