Det är synd om oss...

Jag var med min häst på kliniken idag och friskförklarades från sin senskada, men det finns risk att hon aldrig blir bra så vi kanske inte kommer kunna hoppa något mer... känns lite trist då det är det hon älskar... :down:
men vi får se, har jag tur kan vi hoppa lite.:up:
 
Är det så bara?!

Jag njuter av att min glada, harmoniska men nu ärligt pigga häst är tillbaka :love: Inte bevisat frisk ännu men tusen gånger bättre iaf! Och är glad han faktiskt är bra i rörelseapparaten. Ska bli spännande att hoppa terräng bettlöst :D

Nja, för mig blir det ju ett enormt hinder iom att vi aldrig liksom kommer igång. :(
 
Ingen trasig häst utan är typ bara att jag inte har någon rolig häst eller lust att rida längre :(, foder fjordingen slängde av mig för ngn vecka sedan så jag svimmade, inte ridit sen dess men ska ta tag i att börja longera nu så han kommer igång lite i alla fall..
Lagom o inspirerande när han är så träig och ouppmärksam på en. Till och med den 25åriga halvblod damen som stått de senaste 4åren är roligare på volten och har arbets glädje. Kunde dessutom hålla kort rund galopp. Fjordingen gick inte ens att ställa innåt...
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 383
Senast: Fiorano
·
Ridning Var osäker på om tråden skulle vara här eller under Vård, men moderator kan ju flytta den om den ligger fel. Min vanligtvis relativt...
2
Svar
24
· Visningar
4 292
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 509
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 065

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp