Det här med att avgöra om en katt är övergiven eller ej...

Eh. Alltså... Jag har problem....

22861735_1450887715007197_2111711030483129581_o.jpg
 
Haha om vi hade sett din min när du såg räven hade vi delat ut årets Buke-pokal för mest chockat ansiktsuttryck :rofl:

Den kanske blir bundis med dig och Lukas :D

No shit ;)
Kastade en blick sådär nyvaken. Hajar till - det där är en annan katt. Kollar. Eh det där är INTE en katt?!? Kollar igen...
O_o:o:nailbiting::D

Lukas är försvunnen ;(
 
Eh. Alltså... Jag har problem....

22861735_1450887715007197_2111711030483129581_o.jpg
Men lille plutten :love: Han frös väl och var lycklig över att hitta lite värme :love:

Men mindre kul för Lukas :( För att slippa ovälkomna besökare, både två och fyrbenta har jag gjort en nätdörr. Den sidan som är in mot stallet har jag satt ett svart insektsnät på för att förhindra dödskraschande fåglar. Fåglar har egentligen varit mitt största problem, det är inte kul med fågelskit i hela stallet men än värre är att behöva plocka ut döda fåglar var och varannan dag då de hittade in men inte alltid ut :( Det problemet är numera bara ett minne. Insektsnätet har också visat sig ha en väldigt bra vindreducerande effekt. Nätdörren ska dock kompletteras med en kattlucka för chip. Jag trodde i min enfald att det skulle räcka med ett miniminihål så mina katter kom in men inte grannens elaking. Jag hade fel :rage: Elakingen knölar sig in ändå och ställer till bråk :banghead:
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 232
Äldre I några veckor har en rävunge tassat runt i byn. Som rävungar är mest, dvs tämligen nyfiken och orädd. När grannen satt på utedasset...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 068
Senast: morgaine
·
Övr. Katt För flera år sedan (ca 3 år) började en katt hålla till runt svärmors hus. Svärmor började tillslut mata katten då den länge verkat...
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: kazam
·
Katthälsa Sedan i slutet av sommaren har jag en ny gäst ute i stallet. En stor ståtlig hankatt. Först såg jag bara på åtgången av kattmat och på...
Svar
14
· Visningar
2 040
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp