Det här med att bli kär

Hej på dig!

Eftersom jag väl är gammal nog för att vara din mamma (53 år) så kanske jag är lite gammaldags i tankegångarna ,

men när jag hör destruktiv och relation på samma gång, så blir jag spyfärdig.

Hur snygg och läcker nån än må vara, och hur bra sexet än är, spring åt andra hållet! Det är helt enkelt inte värt priset det kan få.

Skithögar kan vara väldigt karismatiska och charmiga när dom har lust till det.

Egenskaperna du beskrev hos den nya killen, är precis sådana som jag skulle vilja ha i en seriös relation.

Rådfråga gärna dina närmaste vad dom tycker om din tilltänkta. Familj och vänner känner dig och ser kanske saker du inte sett.

Lycka till!!
 
Hej på dig!

Eftersom jag väl är gammal nog för att vara din mamma (53 år) så kanske jag är lite gammaldags i tankegångarna ,

men när jag hör destruktiv och relation på samma gång, så blir jag spyfärdig.

Hur snygg och läcker nån än må vara, och hur bra sexet än är, spring åt andra hållet! Det är helt enkelt inte värt priset det kan få.

Skithögar kan vara väldigt karismatiska och charmiga när dom har lust till det.

Egenskaperna du beskrev hos den nya killen, är precis sådana som jag skulle vilja ha i en seriös relation.

Rådfråga gärna dina närmaste vad dom tycker om din tilltänkta. Familj och vänner känner dig och ser kanske saker du inte sett.

Lycka till!!

Åh fint svar :) Nej han är ute ur mitt liv såklart. Men tyvärr sitter ju en del tankar och hjärnspöken kvar liksom. Men ska ge den här nya en chans =)
 

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 583
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp