Detta täcke?!

elinkkarlsson

Trådstartare
Hej!
Har googlat som en galning efter detta täcke som hängde med foderhästen.
Någon som vet vad det heter och om det har andasfunktion?!
(Täcket på hästen som står närmast på bilden)
223_558d59c2ddf2b349bf373ea0.jpg
 
Hej!
Har googlat som en galning efter detta täcke som hängde med foderhästen.
Någon som vet vad det heter och om det har andasfunktion?!
(Täcket på hästen som står närmast på bilden)
223_558d59c2ddf2b349bf373ea0.jpg

Liknar ett börjes sålde för 2-3 år sedan (anledningen att jag kommer ihåg det var för att jag beställde ett men det passade inte)
Det är det enda jag kan komma på, står det inte någonstans vad det är för märke, brukar stå på storlekslappen på insidan om inte annat :)
 
Liknar ett börjes sålde för 2-3 år sedan (anledningen att jag kommer ihåg det var för att jag beställde ett men det passade inte)
Det är det enda jag kan komma på, står det inte någonstans vad det är för märke, brukar stå på storlekslappen på insidan om inte annat :)
Okej! Tackar, ska kolla det :)
 
Om du lägger det på en blöt häst märker du om det har andasfunktion. Torkar hästen så andas täcket. En gång kan vara värt att prova. De allra flesta utetäcken som säljs idag har andasfunktion @elinkkarlsson
 

Liknande trådar

Utrustning Hej, jag har ett flugtäcke från Horseware som nog har blivit uttöjt i bogen och sitter inte riktigt bra längre, men tänkte behålla det...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: Mogge
·
Övr. Hund Jag har ett varselgult tunt täcke med reflexer på. Det tråkiga är att nuvarande hund är några kg mindre än den förra så han kan inte med...
Svar
17
· Visningar
703
Senast: movi
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
635
Senast: Fiorano
·
Utrustning Häst har strl 160-165 i vanliga täcken..försöker nu hitta ett ländtäcke att ha vid ridning (inget skrittäcke, o inget reflex) men alla...
Svar
10
· Visningar
534
Senast: Leeelot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp