Bukefalos 28 år!

Distansläger Dalarna 27-29 Juni

Sv: Distansläger Dalarna 27-29 Juni

Ah, det stämmer, han står bara som uppfödare. Trevlig gubbe iaf :)

Idag ska vi ut o träna ett par mil, jag o Prysse.
Hur går det för er andra, någon som ska till Vasaritten för en prova-på?

Rebecca med russet funderar på en PP. :) men vill ha nån att rida tillsammans med... jag tänkte starta 50T...
 
Sv: Distansläger Dalarna 27-29 Juni

Är jag med på Vasaritten blir det nog 19 km's Prova på... fast jag har inte bestämt ännu - ska bli frisk först ;) (fast Rilla är väl lite snabbare än russet iofs... även om det var en extremt pigg och framåt ponny!!)


Allihopa: Jag har börjat lägga upp mina foton nu, på mitt flickrkonto på http://www.flickr.com/photos/ceciliaw/sets/72157605990385322/ . Ni är varmt välkomna att titta på fotona och spara ner dem om ni vill. Jag lägger inte upp alla bilder, i och med att det är ca 350-400 bilder allt som allt... utan det blir ett urval.

Om det är någon som vill ha alla bilder får ni höra av er till mig via mail eller PM, isåfall kan jag zippa ner dem i fullstorlek och skicka över som en zipfil. Kan såklart även skicka över enstaka bilder om det är någon särskild man vill ha :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Distansläger Dalarna 27-29 Juni

jag tog oxå en del bilder... Lägger ut dem på pixbox så snart jag laddat över dem till datorn ;)
 
Sv: Distansläger Dalarna 27-29 Juni

jag tog oxå en del bilder... Lägger ut dem på pixbox så snart jag laddat över dem till datorn ;)
Ursäkta frågan, Patzy... men vem är lägerdeltagarna är du? :o Minnet är bra men kort...:angel:
 
Sv: Distansläger Dalarna 27-29 Juni

Jag är hon som sitter och är väldigt blött i håret på bilderna du lagt ut... ;) (Victoria)
 
Sv: Distansläger Dalarna 27-29 Juni

Jag är hon som sitter och är väldigt blött i håret på bilderna du lagt ut... ;) (Victoria)
Jahaaaa!! Jaja! Då vet jag! :D Hur går det med distansfunderingar och träning för din del då?
 
Sv: Distansläger Dalarna 27-29 Juni

Jodå, det går bra. Hon ska få en liten paus nu, eftersom jag ska på konmarmations läger i tre veckor.. sen laddar vi för första tävlingsklassen i Vasaritten. :D Själv då, har du blivit frisk än?
 
Sv: Distansläger Dalarna 27-29 Juni

Jodå, det går bra. Hon ska få en liten paus nu, eftersom jag ska på konmarmations läger i tre veckor.. sen laddar vi för första tävlingsklassen i Vasaritten. :D Själv då, har du blivit frisk än?
Nä... fortfarande sjuk. Hade visst influensa... inte alls skoj. Menmen, jag ser ljuset i tunneln nu så jag är väl frisk nån gång i veckan hoppas jag. Rilla står och käkar sig tjock i hagen (vilket hon förtjänar och behöver) med kompisarna så länge. Hoppas också på Vasaritten... fast tar nog provapå där. Kommer ändå aldrig tävla för att vinna, utan jag siktar nog mer på att samla godkända kilometrar.

Psst: Om nån från lägret vill babbla över msn eller nåt sånt, hojta gärna till via PM så kan vi utbyta adresser :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Distansläger Dalarna 27-29 Juni

Åh vad roligt att se bilderna, vilken bra fotograf du är!

(Nu ser jag hur kasst mitt objektiv är när jag jämför med dina bilder med samma kamera, det är liiiite skillnad i skärpa. :crazy:)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Olika sätt i olika länder
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp