Dörrmatta

MJLee

Trådstartare
Hjälp. Jag behöver köpa en ny dörrmatta och jag vet att någon här köpte en fin med kattmotiv som såg ut som hennes katter? Var inköptes den?
 
Vi har handlat på hundworld.se 😊
Har precis beställt en ny därifrån som vi väntar på.
IMG_20220731_141928.jpg
 
Kollade för att se vad de hade av våra raser här hemma. Hunden (kromfohrländer) var inga problem till min positiva överraskning men ragdollen var det värre med. Den var inte lika fin som de andra kattraserna! :down: Fanns ingen passande heller, plus några färger som inte finns i rasen - typ nästan helsvart.
Finns ju Birma men de saknar vita tecken i ansiktet.
 
Ser den ut sådär i verkligheten också? Tänker att när man beställer såna saker så är det ju inte tryckt på materialet redan och därmed kan se annorlunda ut :o
Bara nyfiken dock!

Såhär ser den gamla ut, väl intrampad 😁
Är väldigt nöjd med den.
Där valde jag brittiskt korthår till Paisley, på den nya valde jag huskatt eftersom den ser mer bråkig ut 😁
Att de inte är exakt lika gör mig inget, tycker mest det är en kul grej.
IMG_20220731_150347.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
433
Senast: starcraft
·
Övr. Katt Behöver köpa en kattlucka men det är ju värsta djungeln. Vill ha en bra pålitlig lucka, som öppnar och stänger som den ska, håller tätt...
Svar
16
· Visningar
835
Senast: KesoNeso
·
Övr. Katt Jag vet inte riktigt hur jag hamnade där :angel1: men det finns en Facebooksida som heter Livet med jourkatter. Det är en förening som...
Svar
6
· Visningar
889
Senast: Krålus
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
413
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp