Dressyrklasser

´Jag håller med om att det är bra luddigt i TR. Trots att jag tävlat i många år så var jag tvungen att fråga när kompisen skulle debutera.
 
Det står i TR vilka program som gäller för vilka klasser. Mom 502 (sidan 8-9).

http://www3.ridsport.se/ImageVaultFiles/id_22172/cf_559/TR V_2012_korr-Sista.PDF

I LB är det alltid lätt svenskt nummer 2. I LA finns det två program att välja mellan och i MSV och Svår klass finns det ännu fler alternativ. Arrangören väljer då vilket av dessa program som det ska vara i respektive klass och skriver in i tävlingens proposition (i TDB) vad som gäller just på den tävlingen.
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 753
Senast: Valle
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 963
Senast: Mabuse
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 309
Senast: zarmino
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 719
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp