Dressyrsnackis 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej det vet jag inget om.. vet ju bara att dom spelar in där.
Sant. Men jag har hängt där "massor" och ändå missat dem så oddsen är inte riktigt att de kommer spela in nu heller. Däremot har min häst fått umgås med andra kändisar där. Kanske var det därför han skötte sig under dagens hoppträning (!)
 
Jag har följt er i tysthet då det hänt väldigt mycket i mitt liv de senaste månaderna. Maltes är kvar och på gång igen efter att ha varit väldigt nära att ge upp i vintras. Nu hoppas vi detta håller i sig och att vi kan få fortsätta träna tillsammans :)

201707051853478915_sbig.jpg


201707051853488028_sbig.jpg
 
Jag hänger här inne på dressyr och läser och suktar mest i det tysta. Var aktiv här för många år sen och har börjat rida igen efter ett längre uppehåll.
Är sååå sugen på att köpa mig en dressyrhäst igen men det passar inte riktigt (har precis lagt alla mina besparingar i en ny lägenhet :D) så jag håller tillgodo med mina medryttarhästar. Har haft tur att hitta superfina hästar med vettiga ägare, men det blir ju aldrig samma sak som att ha egen..

Har dock precis omplacerat min hund så snart kanske det blir häst i alla fall, kommer väl bli helt deprimerad annars utan något djur att engagera mig i :laugh:
 
@Piaff min stallägare och tränare sålde precis nu en 2 åring efter BD . Så sjukt fin ! Den blev såld samma vecka den kom ut på annons och flyttade långt över halva landet .

Så otroligt fin häst - väldigt "Klar" exteriört trots åldern, och superfint temperament .
 
@Piaff min stallägare och tränare sålde precis nu en 2 åring efter BD . Så sjukt fin ! Den blev såld samma vecka den kom ut på annons och flyttade långt över halva landet .

Så otroligt fin häst - väldigt "Klar" exteriört trots åldern, och superfint temperament .

Han är riktigt snygg min också, och snäll. Väldigt känslig dock så får se hur han blir. Quaterback som morfar så han har att brås på.
 
Tycker avkommorna ser trevligare ut än BD själv men GIGANTISKA!

Det passar väl bra på dressyrbanan antar jag? Hästarna där är fasen GIGANTISKA! Hille kändes som en ponny bland dessa giganter nu när jag var ute i våras och han är ändå ca 168 (fast hög fullblodsmanke) men helt klart bland de minsta där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 068
Senast: Badger
·
Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 255
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 967
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 264
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp